Thursday, September 10, 2009

Rockstar!!

I min familj har vi en extra osynlig familjemedlem. Han flyttade in i vårt hem när sonen var lite mer än ett halvår. En tidig morgon satt han som förstenad i sin babysitter och ögonen var stora som fotbollar, på tv:n hoppade och sjöng en blond varelse med krulligt hår och sonen var fast. Sen dess har vi andats, lyssnat och levt med Mojje hemma. Intresset började avta för nåt halvår sen och vi fick en paus från popcorn frisyrer och coola brillor...trodde vi. Då blev dottern förälskad! Halv sex förra veckan väckte hon mig och tjatade...badakt, badakt...titta badakt, hennes ord för Mojjes låt barnvakt.
Zach imponerar på mig och sin far med att dra långa rockgig hemma i vardagsrummet sjungandes på Johnny Cashs "Walk the line" och Bruce Springsteen, eller med hans egna ord, Brum brum Sprängsten.

Gissa om jag blev glad på formex när jag fann deras julklappar i Rices monter. Nu gick det inte att undanhålla dem dessa godbitar så med deras julklapparna får jag tänka om. Men det är varje rockunderhållning vi får hemma värd, och det där med att inte posa framför kameran, det glömdes helt och hållet bort i morse när sonen rockade till " Dolphins cry" med LIVE.





3 comments:

femtiovitakvadrat said...

hej måste verkligen säga att dina bilder är superfina, så otroligt levande, imponerad! Och självklart har du underbara "modeller" ; )

Kram Patricia

Ballerina said...

Så utrolig skjønn gutt du har!

Tina på Peppar och Vanilj said...

Åh vilka härliga bilder! CHARM på hög nivå, verkligen :)

K R A M // T i n a