Monday, September 28, 2009

Måndag morgon

Klar höstluft ute och en solig vacker dag. I morse när jag kom till butiken låg det glasskärvor överallt, höll andan och kikade på mina fönster. Kunde snabbt andas ut och insåg att någon roat sig med att slå sönder det fönster jag hade stående vid ingången, på den satt butikens logga och öppettider. Tydligen var den väldigt rolig att slå i skärvor. Ledsamt!
Inne i butiken plockas det upp en massa nya varor, väntar flera leveranser denna vecka och det är alltid lika kul.Fixar och trixar så jag får plats med allt, det är inte så många kvadratmeter i butiken, litet men naggande gott :-)







8 comments:

Helen said...

Vad trist det är när en de inte kan låta andras saker vara, tur i oturen att det inte var ett "riktigt" fönster!

Anonymous said...

Jä-la dårar som tar sönder saker!!!

Kram Carro

Enkelheten said...

Ja vad endel "fölk" kan roa sig för andras bekostnad. Trist är det när det händer. Men tur att det ej var något utav fönstren iallafall. Härligt att få packa upp nya saker och ställa fram i butiken..
Ha de gott!

//Cissi

Tanja said...

Va tråkigt att folk inte kan låta bli..........
Jag får alltid för mig att det är ungdomar som inte förstår bättre men gud va arg jag skulle bli om det var mina egna barn (som ännu är för små) som gick omkring och höll på så!

Vilka härliga bilder du visar!

Grodmamman said...

Tråkigt med fönstret! Tur i oturen att det inte var in till butiken.
En sådan där "kan själv"-tröja fick vår dotter i julklapp ett år. Den passade perfekt då, tror hon sa "kan själv" 50 gånger den julafton!:)
Mycket fint du har i butiken!
Kram

Femtio vita kvadrat... said...

gud så tråkigt... snorungar...:( eller snorvuxa. men vet ju inte:)

Saknar "mina" barn!!!!

puss o kram!

Ulrika said...

Hej!
Din blogg är superfin och trevlig
och så fina bilder från butiken...
Maileg-frälst :-)
Asch vad tråkigt med folk som bara förstör...

Kikar in här några ggr i veckan och njuter !

Kram från Ulrika i Sandviken

Jenny said...

Gud va tråkigt :( Fy sjutton! Roligare är det att titta på dina nya fina varar! :) Underbart fint, allting! KRAM