Wednesday, September 2, 2009

Lite mer höstnyheter

I går packade jag upp lite unika och ljuvliga barnkläder i butiken. Mössor och velour byxor, så mysiga att man gärna skulle vilja ha dem själva. Hoppas kunna få in dem i nätbutiken till slutet av veckan. Har ingen liten modell att fota dem i just nu och det blev svårare än jag trodde. Får nog muta dottern med kakor och göra ett nytt försök. Har massa nya saker från Maison belle och har fyllt på lagret med tvålar, städprodukter och badolja. Kommer ut i nätbutiken under dagen och finns redan i hyllan på Centralgatan. Vad jag älskar dessa städprodukter. Testade genast nyheterna och blev supernöjd som vanligt. Till helgen är jag barnfri och ska passa på att göra det jag aldrig hinner. STÄDA! Skittrist jag vet, men det går snabbt med huset tomt och faktiskt är jag så löjligt förtjust i mina städprodukter att jag gillar att städa när huset efteråt doftar av lavendel, mint, citrus och rosa grapefrukt.

Bjuder på lite fler bilder på inkommande produkter till hösten.









4 comments:

Enkelheten said...

Hmm många fina saker på engång! Shopping sugen blev man!!!!
Ha de gott!
//Cissi

Två systrar said...

visst är det kul att packa upp!! har du fått hem diskmedel? Kram C

Vitacharmen said...

åh så mycket fina saker :-)Synd att man inte har närmare till din butik! Kika gärna in på min familjeblogg efter små modeller som vill bli fotade ;-)


dontletthebedbugsbite.blogspot.com

syster doris said...

..åmin vän va underbart att fåpacka upp alla dessa härliga saker..blev väldigt sugen på den lila randiga mattan hmmm

kram tina