Monday, August 31, 2009

Hutter

Idag känns det som om hösten kommit officiellt. När jag körde till butiken i morse dalade det ner löv mot bilen och jag huttrade för att jag glömt jackan.
Sommaren är underbar men alltid när den lider mot sitt slut och allas näsor börjar rinna och förkylningarna i barnfamiljerna är ett faktum, då längtar jag lite till hösten. Då får man liksom lov att gosa ner sig i soffan och börjar längta efter tända ljus och rykande varm te. Det är ok att vara lite latare och tur är väl det eftersom man nästan ständigt bär på nån liten förkylning.När trötta barn är nattade får jag tvinga mig själv till disk och tvätt och inte sjunka ner i soffan och tända ljus och följa alla tv serier som börjar.

Lite mer höstnyheter som kommer till butiken de närmsta veckorna.







3 comments:

Johannah said...

Åhh traktorkroken vill jag ha i barnens rum!

Enkelheten said...

Hej! Kul att du hittade det du sökte på Formex mässan.. Kan förstå att det är himla roligt att gå runt där. Har aldrig varit där. Men det måste jag ändra på!

Krydda Livet said...

Eller så inte för idag har det varit helt otroligt sommarvarmt ute :) Det där vädret slutar aldrig förvåna en haha. Men det varar nog inte för evigt. Visst är sannerligen hösten på väg nu.

Kram Josefin