Thursday, August 20, 2009

Höstinspiration

Nu är det verkligen kluvna dagar, ena stunden regn och småkyligt, sen höststorm för att en stund senare bli sommarvärme. Jag hoppas på det sista till helgen, maken är på herrmiddag och jag tar med barnen till Gröna Lund och förhoppningsvis Ikea vi aldrig kom till förra helgen.

Hösten ger mig alltid så mycket inspiration. Jag får lust att sy, måla och vara kreativ. inredningsidèerna sprudlar och jag skulle behöva flera hem för att få utlopp för allt som rör sig i mitt huvud. Surfar runt och söker inspiration när jag läst igenom alla inredningstidningar i butikens hylla. Inredningsbloggarna är verkligen guld värda. Häromdagen hamnade jag på en ny favoritblogg jag aldrig besökt förut. En massa fina inredningsbilder i en blandning av lantligt,vitt men även strikt svart och lite färg. Helt i min stil. House Of Philia heter bloggen och bjuder förutom på härliga inredningsbilder, klädtips, och bröllopsplaner inför bloggerskans kommande bröllop. Ett litet inspirationstips från mig till dig!









Bilder från Houseofphilia.blogspot.com

6 comments:

Grodmamman said...

Tack för tipset om bloggen, ska kolla in den senare!
Håller helt med dig angående hösten. Önskar att det inte var så mycket annat bara!:)
Kram

femtio vita kvadrat said...

Men gud vilket drömhem! Ge en villa nu:) Håller med dig syster! Beställde ett par cognacsfärgade stövlar igår så jag är höstredo:) puss!

House of Philia said...

You made my day!!! Tack snälla för dina smickrande ord!

Kram Philia

EN INREDOHOLIC said...

Javisst är det en underbar blogg. Och hennes hem har en fantastisk mix.

Kram på dig och trevlig helg.
JANNICE

modellmini said...

Hej!

Hittade till House of Philia igår, min favoritblogg nr 1 from igår ;-)

Kika gärna in hos mig! http://modellmini.blogg.se/

Kram modellmini - bloggen om barnmode mm.

Jessica Fotograf said...

Hej vännen,

Tackar få tipset - ska gå in och kika där sedan!

Visst är det mysigt med hösten (när jag väl bestämt mig för att lämna sommaren bakom mig...). Det känns lite skönt med rutiner, klar luft och inspiration igen!

Alltid lika givande att besöka din underbara blogg!

Kram Jes ♥

Ps!
Välkommen in till min nya sida...