Thursday, August 27, 2009

Förvaring och formex

Hemma och helt slut efter en inspirerande dag på Formex mässan. Med mig hade jag min syster som smakråd och vi flängde runt så gott vi kunde på de timmar vi hade tillgodo.
Förvaring är något som efterfrågats i butiken och något jag var på jakt efter. Blev superglad när jag hittade dessa söta boxar i plåt. Mindre boxar till småbilar, kritor, hårspännen och dyl. De större passar perfekt till Lego, Barbie och annat roligt. De söta motiven finns även på tavlor och dryckes flaskor vilka ni även kommer finna i butiken till hösten. Ser verkligen fram emot denna leverans.

Fem nya leverantörer blir det till hösten och självklart lite nytt från befintliga. Efter dagen ser jag fram emot både höst och jul.



5 comments:

Tanja said...

Åh wow,vilka fina förvaringslådor!
Jag vill ha! :)
Gillade verkligen dem med rådjuren på. Har märkt att jag visst är svag för rådjur (fast inte i trädgården förståss).
Då ska jag ta mig till din fina butik!
Missade ju den fina turkosa termosen, den kommer inte in igen?

Johannah said...

Dom är helt underbara! Älskar elefantmotivet på brickan..
Kommer med klädleveransen på tisdag! :-)

Lantlig inspiration said...

Du får alla oss småbarnsmammors hjärtan att bank lite extra hårt när du visar så söta lådor :D

/Marie

Jenny said...

Gud va spännande! Nu ser man verkligen fram emot allt fint som kommer att dyka upp i alla fina butiker :) UNDERBART! Trevlig helg Erika! KRAMKRAM

Annas Lycka said...

Formex...hmmm Får vem som helst gå på den där mässan som verkar så himla trist och tråkig??? Eller är det bara för folk med butik :) Ur fina låddor med lite nya motiv...Kram till dig Erika.Anna