Friday, August 7, 2009

Femtio vita kvadrat

Fredag och en hel helg att fylla med familjemys. Denna helg har jag sagt åt maken att inte boka in något och vara beredd på att sova borta lör-sön. Har hittat på en liten överaskning och mini semester åt oss och barnen. Ingen mer än jag vet vart vi ska och det ska bli ganska spännande. Helgen inkluderar god mat, förhoppningsvis glada barn, bilresa, hotellnatt och lite djur. Ska bli härligt, hoppas på fint väder.

Idag tänkte jag tipsa om en söt nystartad blogg jag kommer följa med stort intresse. Min lillasyster och hennes vän har tillsammans startat upp en blogg. Det fiffiga namnet Femtio vita kvadrat kom de på då de båda bor på denna yta och delar inredning som intresse med vitt som bas. Så här beskriver de själva bloggen

"En vit blogg om två lägenheter på femtio kvadrat i Stockholm som inreds med drömmar om landet. En strävan efter att lyckas rymma den stora villans alla fördelar inom den lilla lägenhetens fyra väggar"

Bloggen finner ni HÄR








Önskar er en solig helg, själv ska jag träffa bamse och en och annan apa och kanske tom ett lejon ;-)

6 comments:

Grodmamman said...

Ha en härlig helg nu hela familjen!
Kul med en ny blogg att kolla in också, vackra bilder du visade från den!:)
Kram

Jenny said...

Å vad härligt! Det är du värt! Njut riktigt mycket hela helgen nu :) Spännande med bloggen, måste kolla in den. Ha det gott, KRAM!

Åsa´s Blåbär och Mjölk said...

Nämen oj vilken överraskning! Du är ju helt fantastisk. Tänk om min respektiva skulle planera något sådant åt mig och vår dotter. Det skulle ju vara himmelskt! Själv så skulle jag inte komma på något sådant. Men nu så..hm..tack för inspirationen! Jag kan garantera att det kommer att uppskattas! Då får jag önska dig och familjen en underbar resa!
Stor kram / Åsa.
P.s självklart tar jag mig en titt in till din syster! :)

Enkelheten said...

Hoppas att ni får det mysigt i helgen!! Tack för tipset om ny bloggsida. Jag har kikat in och gillade verkligen det jag läste och såg.
Ha de så gott!

//Cissi

Mamma Millan said...

Hallojs1 Hoppas helgen blidde fin...fint o fiffigt namn på deras nya blogg;)

kramis

Annas Lycka said...

Erika. Jag ville bara tala om att jag är så glad över att ha vunnit priset som du sponsrade Sofie med. Jätte glad!! Visste inte att jag kunde bli så glad över att vinna!!!

Jag hoppas att du har det riktigt bra och att solen lyser fint där du är. Kram Anna