Tuesday, July 21, 2009

Saltstänk och solglimtar

Tänk att fyra dagar kan gå så fort. Fina semesterdagar blev det på landet, med sol, bad, grillning och ett restaurangbesök på mysiga Högmarsökrog. Har tagit årets första dop i det blå med barnen, Zach tyckte bäst om att plaska vid strandkanten, men Alice visade sig vara en riktig baddrottning och ville aldrig gå upp. Hoppas på fler soliga dagar vid stranden. Jag fortsätter min semester i light version och stänger butiken på Centralgatan på lördagar tills vidare. Passar på att försöka norpa åt mig fler saltstänk med barnen på stranden.
Zach har bokat in ett besök på skansen med mamma och pappa, och jag kan inte annat än att hålla med honom att det låter som en god idè, jag längtar efter mina barn så det värker i hjärtat.



Jag och min Alice. Mitt försök till att sola lite på gräsmattan såg Alice som ett gyllene tillfälle att hoppa på ryggen, smacka förnöjt och dra försiktigt i mammas hår.

3 comments:

Grodmamman said...

Härlig sommarbild på dig och Alice!
Kram

Annas Lycka said...

Så fint kort på er två. Hoppas att vädret vänder snart för här blåser och regnar...fast idag har dock solen vart framme....i vinden.Kram Anna

syster doris said...

Fina ni är!!
Kramar Tina