Monday, July 13, 2009

Ledighet!

Så var min korta helg över. En härlig söndag hemma med barnen, maken, hans kusin och min älskade syster med man. En söndag med lite bus, sol och grillning. Mina helger är ganska korta när man arbetar lördagar. Det har varit ett ganska intensivt år för min del med företaget och allt annat som händer i livet. Nu längtar jag efter att få lite mer tid med barnen och maken. I morgon åker barnen ut till landet med sin farmor och farfar och jag stänger butiken tors-lör denna vecka och följer efter dem till helgen för att få lite familjetid och förhoppningsvis sol. Öppnar butiken åter måndag 20 juli och då med sommarrea både i nätbutiken och på Centralgatan. Jag passar på att rea ut en hel del då jag ändrar en del i sortimentet inför hösten.

Visar lite fler bilder från vardagsrummet. Peppar, peppar så är städningen bestående. Riktigt skönt med en hemmaman :-) Önskar han hade fler semesterveckor, gör susen med hemmet just nu.









Kuddar och korg från min butik

6 comments:

milla-andante said...

Så fint ni har det, ljuvliga bilder!! Inte vilken hemmaman som helt det där antar jag...
Kram

milla-andante said...

helst, skulle det stå förståss...

Grodmamman said...

Vilka härliga färgklickar ni har i ert vardagsrum!
Skönt med lite ledighet också, det behöver man.
Kram

Nenne said...

Åhh! Nu blev det så tvärsäkert att jag ska ha golvkuddarna här hemma hos mig :-)

Eller vad säger du förresten? Du som ska hjälpa mig lite ... ;-)

KRAM

Jenny said...

Helt underbara bilder! Skönt med ledighet, det kan du verkligen behöva! Hoppas du får en mysig tid med massor av sol! Stor KRAM

Hjärtans said...

Hittade till din blogg. Och det var inte sista besöket. För den var jättefin! Kram