Monday, June 8, 2009

Tävling!

Dags för lite tävling i bloggen. Som ganska nyfrälst på detta med bakning tänkte jag lotta ut ett härligt bakpaket från Älskling och jag. I paketet finns en underbar bok fylld med ljuvliga sommarrecept och härliga bilder. Absolut en av mina egna nya favoriter. Boken heter " Sommarens söta" och är skriven av systrarna Monica och Lisa Eisenman. Vill du bläddra i boken kan du göra det här. Med boken följer bakformar och en bakhanduk från Rice. För att tävla skriver du en kommentar i bloggen. För att öka dina chanser att vinna till det dubbla så länkar du till tävlingen på Alfridas hem, låna gärna bilderna till tävlingen. Tävlingen avslutas den 22 juni!









För er som likt jag gillar att ha picknick kan jag tipsa om melamin tallrikarna från Rice som nu är på erbjudande i butiken. Perfekta för en dag på stranden, lunch i trädgården eller att ha till den lille som behöver mindre ömtåliga tallrikar.
Finns under ebjudanden i nätbutiken.
Just nu fraktfritt vid order över 500 kr om du betalar med faktura.

213 comments:

1 – 200 of 213   Newer›   Newest»
Agnes said...

Jag längtar efter sommaren och vad vore bättre än att inleda den att baka något ur sommarens söta...då behöver jag ju vinna den såklart...Kram Agnes

hallakulle said...

Jag vill vinna :)
Länkar till tävlingen för dubbel chans.

Vit stjärna said...

Vill såklart vara med och vinna!!! =o)Länkar i högerspalten i min blogg!
Kram Anna

Annas Lycka said...

Ååååååå jag vill såklart gärna tävla.....Kanske jag har lite sommartur....Kram på dig! Länkar såklart...Anna

Annas Lycka said...

Ååååååå jag vill såklart gärna tävla.....Kanske jag har lite sommartur....Kram på dig! Länkar såklart...Anna

Nenne said...

Jag måste ju vinna,tänk vad mycket gott jag kan baka o fixa till våra kvällar hemma hos mig ;-)

KRAM

Grodmamman said...

Vilken fin vinst! Är gärna med och tävlar om den!:) Länkar också.
Kram

Millah said...

Jag är absolut med :)

chokladblomma said...

Oj! Vilken fin vinst! Klart man vill vara med och försöka! Länkar.
Ha det gott!
Kram

Helen said...

Klart att jag också vill vara med och tävla!

Stjärnor & Champagne said...

Åh jag är gärna med och tävlar om den här fina vinsten. Boken är ju så fin.
Länkar....

Kram Anne

Miss Tree said...

Nåt sött kan man verkligen behöva vinna för att glömma att det är så kallt ;)

Nettan said...

Älskar ju att baka & detta kan man inte missa !
Är gärna med & länkar självklart =)

Kram Nettan

Åsa´s Blåbär & Mjölk said...

Men vilka fin vinst!!! Detta blir min första tävling som jag är med i. Gud så spännande! Är nybörjare med min blogg. Jag älskar att baka. Lillan och jag brukar göra något gått varje vecka. Din blogg är verkligen fin! Nu ska jag försöka att länka till din tävling, för att öka vinstchansen. Jag hoppas på nybörjar tur!! ;))
God natt kram / Åsa

Hwita Villan said...

Vilken underbar vinst! Den bakboken verkar jättehärlig med massor med smaskiga recept. Jag håller verkligen tummarna för mig själv ;). Självklart har jag länkat!

Kram M

Verra said...

Hej!! =) Fin blogg du har! =)
Sjäkvklart vill jag vara med. Har hört så mycket bra om den boken.
Länkar från mig!
Kram Verra

Ulrika said...

MMMM, LJUVLIGT ! Hoppas på tur

Kram från Ulrika - ingen egen blogg, följer din fina :-)
evaulrika@yahoo.se

vit och pastell said...

Jag gillar oxå att baka. Den där boken verkar ju alldeles underbar - för att inte tala om Ricesakerna!

Jag är gärna med och tävlar och jag länkar i min blogg!

Håller tummarna,
Maria

Thea said...

Åh, denna bok står högst på min önskelista. Fyller ju snart oxå.

Kan inte turen vända snart..jag håller tummarna extra hårt.

Hanna said...

Är också med o tävlar!

Hem och Harmoni Marie said...

Vilka fina priser! Boken är underbar, jag har den redan men om jag vinner så blir den en present till min bakande mor...

Jag länkar såklart.

Kram Marie

Allt o Inget Med Jeanette said...

Men vilket fint pris!!

Jag vill absolut vara med o tävla o länkar såklart i högerspalten!!

Jeanette

Malin said...

Så klart jag vill vinna! :)
Ge mig!!

Mrs. b said...

Vilken fin vinst! Hittade hit tack vare Hallakulle, och är gärna med och tävlar!

S said...

Vill gärna vinna denna underbara bok. Länkar i min blogg. Ha en skön kväll. Kram S

Sanna said...

Vilket härligt sommarpris, det vill jag bara vinna.
Har länkat för att dubbla min vinstchans.

Kram Sanna

Sabina said...

Åååå älskar ju att baka, vill så klart vara med!
Jag länkar i min högerspalt…

God natt // Sabina

Lallis - liv och leverne said...

Men den boken som verkar så himla bra och fin:)
Kram Lallis

Åsa said...

God morgon!

Vilket underbart bakpaket du lottar ut :) Jag önskar mig verkligen "Sommarens söta" så självklart vill jag vara med i din tävling och jag håller mina tummar så hårt jag bara kan ;)
Jag har tyvärr ingen egen blogg längre så jag kan tyvärr inte länka, jag hoppas det går bra ändå.

Önskar dig en trevlig onsdag.
Kram Åsa
bortabra-menhemmabast@hotmail.com

Anna B (Dec74) said...

Vilka fina saker du lottar ut! Jag tar en chans och har även länkat hit från min blogg.

Kram
Anna

Vit poesi said...

Vill såklart vinna detta fina paket!! Har länkat hos mig!
Kramkram Malin

Anonymous said...

Jag är med. Om jag vinner nu, så ska min älskade hustru få den läckra vinsten i efterskott på hennes födelsedag. Hon skulle bli överlycklig för hon älskar att baka och får snart en sprillans ny inbyggd ugn. Så vad vore roligare än att få baka i den. Håller tummarna!!!

Mvh Rolf
roffe121@spray.se

Bygatan said...

Åh den boken har jag hållt i många gånger men inte köpt...kanske meningen att jag skulle vänta på din utlotting, hihi.

Länkar hit och bara hoppas nu...

Ha en bra dag! Kram Lena

Anonymous said...

Jag är med och hoppas innerligt att få vinna nu. Håller alla tummar och tår.

Kram Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonymous said...

Självklart är jag med och hoppas nu att det blir min tur att få vinna. ÄLSKAR att baka. Hoppas!!!

Kramar Madelene
MaddeVla@hotmail.com

Anonymous said...

Är det min tur att få vinna, så ska jag ge den fina vinsten till min söta gravida flickvän. Hon tycker mycket om att baka. Hoppas på tur nu. Ha det så bra.

Mvh Tommy
saxen2009@live.se

Anonymous said...

Jag är med och har jag tur nu i tävlingen, så ska min underbara flickvän få den fina vinsten bara för att jag ÄLSKAR henne så himla mycket och dessutom älskar hon att baka. Hoppas!!!

Hälsningar Robert
robschir@spray.se

Anci said...

Hej !
Jag vill gärna vara med i tävlingen och få en chans att vinna de fina vinsterna :)

Kram

Anonymous said...

Jag är gärna med och tävlar om detta underbara paket!

Kram Linda
lonnangen@hotmail.com

Fröken Piff said...

Åh, jag vill så gärna vinna:) Länkar så jag får dubbel tur! *Hoppashoppashoppas*

Ha det fint! Kram!

Nina said...

Jag vill också vara med och tävla! Länkar också. :)

SOFIE said...

Älskar att baka även om jag misslyckas en hel del ggr. Inte vän med spisen än brukar jag skylla på *hi hi*
Kanske det finns fina recept i den fina boken som jag kan lyckas med :-)

Länkar i min blogg!

Kram Sofie

anneli pesa persson said...

vilken underbar bok,man kan ha den till tavla också eftersom det är sånt fint omslag.Jag har nyss lagt undan vinterns söta,skulle vara kul med en ny (tavla) på hyllan i köket.hoppas på tur....kram

märta said...

Jag har bläddrat lite i den härliga boken men kunde inte köpa den just då. Nu är jag gärna med och tävlar om den hos dig! Jag länkar från min blogg. Ha det så gott! Märta

Christina said...

Jag vill gärna vara med och tävla om denna underbara bok. Jag har Vinterns söta och Två systrars söta, skulle bli jätteglad om jag hade turen.
Kramis Christina

Cathrin M said...

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! Jag köpte boken till mig själv för några veckor sedan, men sen så gav jag den till mamma för att jag vet att hon älskar systrarnas böcker ännu mer än vad jag gör, men jag kan inte låta bli att bläddra i den varje gång jag kommer dit. Så jag önskar mig hemskt gärna ett eget exemplar! :) Plus att jag är helt såld på motivformar och bakgrejer. Har precis lyckats med ett par recept också, mamma, mormor och farmor är jätteduktiga på bak och nu när jag har lyckats nån gång så har jag blivit helt taggad! :) För övrigt gillar jag din blogg. Har läst den i drygt ett år nu. :D Kram!

cathrin.magnusson@hotmail.com

Designe said...

Hej! Jag vill gärna vinna den underbara boken och har länkat med bild hos mig! Va roligt att du har startat både nätbutik och "vanlig" butik! :)

Anonymous said...

Vill gärna vara med. Jag har länkat. Lena/isis

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

Krydda Livet said...

Åh den här boken står ju på min önskelista. Jag skulle bli överlycklig om jag vann den. Jag vill självklart vara med och tävla om denna underbara bok. Jag länkar från min blogg.

Roligt att hitta till dig och din fina blogg :)

Kram Josefin

Anonymous said...

Vilken fin bok du lottar ut.
Deltar gärna
Hälsar
Lena

lena.idbrant@telia.com

Nilla said...

Hej! Vill så klart vara med och tävla om det fina boken. Kram Nilla

nilla_spesu@hotmail.com

Anonymous said...

Jag vill oxå vara med :) Verkar vara en helt underbar bok! Mvh Pernilla (pillanlandstedt@hotmail.com)

Ylva said...

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina boken.Länkar från min blogg.
Hälsningar Ylva

Susanne said...

Hej..Jaha så hitta jag en ny härlig blogg o butik..Vad denna värld är fantastisk! Självklart måste jag vara med o försöka vinna..Jag länkar med bild på min blogg..Kikar förbi igen..Susanne i Fare

Ida said...

Hejsan! Jag vill jättegärna vara med och tävla om den fina boken.

Länkar såklart.
Kram Ida

Blåbärs och smultronstället said...

Hejsan!
Jag vill väldigt gärna vara med i tävlingen. Jag har deras andra böcker och jag gillar dem verkligen. Bra recept och fina bilder. Hoppas på tur och länkar!
Fin blogg förresten:-)
Kram Susanne

Maria Olsson said...

Fint pris! Och fin blogg och butik! Jag är gärna med och tävlar.
/Maria

Caroline said...

Oh, den boken skulle jag vilja vinna. Verkar vara många goda recept där... Länkar från min blogg!

Trevlig sommar

Caroline

ida said...

åh, vilken underbar tävling. Jag måste få vara med! Jag länkar ju såklart för dubbel chans. Allt gott! /Ida

Lisa said...

Klart jag vill vinna den fina boken! Skall försöka länka om jag kan klura ut hur man gör...
/Lisa
Ps. det var jag som beställde den röda lampan och ville göra en direktbetalning;)

Lisa said...

Nu har jag länkat oxå!!!
/Lisa

Maria said...

Vilket härligt pris. Är självfallet med och tävlar och eftersom jag redan har den underbara boken kommer jag att ge bort den till en god vän... Länkar också till tävlingen från min blogg...

Emma said...

Hej! Självklart vill jag vara med och pröva lyckan och länkar från min blogg! Håller tummarna... :)

Anonymous said...

Jag vill jättegärna vara med i tävlingen! :)
Tar en "lott" och hoppas på tur!
Mrs H.

Anonymous said...

tjenatjena

Ååååh, helt underbar vinst. Jag har trånat efter den boken ett bra tag.... Hoppas, hoppas *fniss*

- Jenny

(jenny.jenny.jenny@hotmail.com)

Trevlig helg!

Jeanette.L said...

Jag vill också vara med å tävla ;)

Kram kram Jeanette

Hjärtat Mitt said...

Deras recept är ju underbara! Så klart jag vill vara med och tävla. Jag länkar.
Ha en skön helg!
Kram Mari

Hellen said...

Jag vill verkligen HA den boken, måste HA den boken....Så jag kommer att länka. Tack för en mysig titt. Kram

Camilla said...

En sån härlig bok till sommarens alla goda fikastunder och efterrätter.
Så även jag tar chansen att bli ägare till en egen bok!

Saker & Ting said...

Vilken fin blogg du har! Den boken har jag läst om, och den skulle jag hemskt gärna vilja vinna. Länkar ifrån min sida. //Mia

syster doris said...

Vilken fantastisk utlottning!!!!!
Jag vill jättegärna vara med å...vinna :)Jag länkar!

Stor sommarkram från Tina

Jenny said...

Vilken underbar bok det där verkar vara! Jag har suktat efter den minsann! vill verkligen vara med :) Tyvärr funkar inte länkningen :( KRAM!!

Jennyshemochharmoni.blogg.se

Annelie said...

Åh, hoppas på nybörjar tur! Boken ser underbar ut!
Länkar för större chans:-)

Maria said...

Vilka fina priser, jag vill absolut vara med och tävla! Lägger en länk till höger i min blogg!
Trevlig helg!

En helt vanlig mamma said...

http://enheltvanligmamma.blogspot.com/2009/06/sommarens-sota.html

Här har jag bloggat om tävlingen jag så gärna vill vinna, för att göra min samling komplett

Anonymous said...

hejsan" jag vill vinna boken! mvh Lina mail: lina.johansson.knekta@hotmail.com

ha det bra!

Fröken Tindra said...

Jag är gärna med och tävlar! Länkar från min blogg så nu är det bara att hålla tummarna! =0)
Kram!

Jes/Vita villa vila said...

Hej vännen,

Å ja den boken är underbar (jag har den redan så jag lämnar min tävlingsplats till någon annan lyckligt lottad :)

Kram Jes ♥

Myownhome said...

Ååh den vill jag vinna. :) Jag länkar också till tävlingen.

ha det bra!
/Johanna

Uttan said...

Jag har precis köpt ett kokboksställ och vad skulle passa bättre i den om inte den här boken.
Fint pris!!
Och jag vill naturligtvis vara med och tävla,har länkat med bild i högerspalten på min blogg!
Kram!

lever loppan på landet said...

En sån underbar vinst :) Den skulle vara till stor användning i sommar!!
Länkar såklart till tävlingen!
Ha en skön söndag!
Kram Heidi

En doft av hemmets ting said...

Hejsan! Åh gärna vill vara med och tävla.
Jag har sett boken för några veckor sen och sade att jag önskar mig den julklapp hehe :)
Men nu är sommaren vill man läsa den bok och ligga hängmattan vid halv skugga och dricka rabarbers saft och njuta läsa fina bilder...
Har lagt länk och bild hos min blogg! Trevlig midsommarvecka// Lotta

Anonymous said...

Vilket underbart bakpaket du lottar ut, jag vill gärna vara med och tävla.
Gun-Britt

gun-britt.klingberg@telia.com

Helen said...

Det skulle vara superkul att vinna det här mysiga bak-kitet!
Länkar till tävligen i min blogg...
Ha det gott!

Birgitta said...

Hej!
Hittade hit via en annan blogg.
Jag vill också vara med i tävlingen och hopps vinna. Och så länkar jag i högerspalten på min blogg.
Kram Birgitta

Prillig said...

kom hit via en annan blogg.
Vilken underbar tävling! Jag vill jättegärna vara med och jag länkar från min blogg.

Kram britt

Linda said...

Jag vill gärna vara med och tävla och hoppas självklart på vinst! Länkar på min blogg för att öka mina chanser!

Kram Linda

Mia said...

Vilken härlig bok, den är jag gärna med och tävlar om. Länkar självklart hos mig!

Kram Mia

Enkelheten said...

Åhh vilken underbar tävling! Helt i min smak!
Den skulle passa mig ypperligt att få vinna då jag firar 7årig bröllopsdag den 22 juni.

Ha de gott!
Jag länkar naturligtvis!

//Cissi

marte said...

Prøver lykkken jeg også....blandt ALLE de andre!!

Sofie said...

Den boken står högt på min önskelista, så självklart deltar jag i utlottningen! och jag länkar förstås också.
Ha en bra vecka, och trevlig midsommar!
Sofie

Bokmalen said...

Den boken skulle ju sitta fint!! Håller tummarna å jag länkar såklart!! ;)
Kramen, Maria

Nea said...

Gör ett försök att vara med och tävla. Boken ser härlig ut!

Annas inspiration said...

Åh vilken härlig tävling!

Kram Anna

Aratorps Lena said...

Hej! Jag är gärna med och tävlar om boken som jag faktiskt inte redan har i min välfyllda receptboksamling! Länkar från mig såklart och håller tummarna!! Kram!

jagochmitthem said...

Jag vill vara med och tävla.

Annette

Karin said...

Jag är med och tävlar!

Tankar tar tid said...

Har tittat på den fina boken tidigare och tar nu chansen att vinna den.
Lägger ut en länk på min blogg naturligtvis.

Var gärna med i min tävling på min blogg *ler*

Kramar Christina

TEFROSSA said...

Den där boken har jag gått och sneglat på litet, skulle vara fint att vinna den!

Jag länkar i min blogg förstås!

Kul att du öppnat en fysisk butik. Själv har jag ganska nyligen öppnat nätbutik.

Kram,

Lena

nipemo said...

Jag har en tidigare bok av systrarna och nu passar det ännu bättre att få en till samt lit bakprylar eftersom jag har mera tid till bakning och bloggande. Bullarna och sockerkakan jag gjort i dag var väl ok trotts att det var många år sedan jag bakade.Hoppas jag har fru fortuna med mig.

Vinglefrøken said...

Jeg vil gjerne være med i din tevling og få inspirasjon til sommerbaking! :-) Lenker fra min blogg, også.

malena said...

Vill självklart vara med och tävla, helst vinna! :)

Tinnar och torn said...

Hejsan! Vilka fina priser, jag är med. Länkar i vänsterkolumnen på bloggen. Kram Petronella

clea said...

Oh vilka underbara vinster!
jag har gjort en 'to-do list' med saker att göra under sommaren. Baka och testa nya recept står med stora bokstäver!
skulle vara kul att glänsa med bra bakverk under alla sommarens kalas. Förra året blev mina rabarber och vitchokladmuffins succe! :)
handuken och formarna är superfina!

jag har även länkat här:
http://cleaclea.blogg.se/2009/june/22-juni-bakbok-bakformar-bakhandduk.html

kram clea

Märtas mamma said...

Jag vill, jag vill, jag vill vinna!!!Håller tummarna!

Carina said...

Sommarens söta skulle passa mig så bra - den skulle jag så gärna vilja ha!
Kramen.

Susanne Meyer said...

Hej

Jag vill gärna vara med och försöka vinna den vackra boken.

Tack för en fin och bra blogg!

Susanne

Hemmabloggaren said...

Jag är helt manisk på allt som andas sommar, så självklart måste jag vara med och tävla!

Anonymous said...

Hej,

Vilken fin och inspirerande blogg du har! Och vilken internetbutik! Så mycket fint!

Självklart vill man vara med och tävla om detta underbara paket. Hoppas, hoppas, hoppas att jag vinner!

Trevlig midsommar!

Kram Terese Sandström
terese-sandstrom@hotmail.com

Anna-Carin said...

Jag vill absolut vara med o tävla.

a-c.haglund@telia.com

Linda said...

Vilken fin butik!! Självklart vill jag vara med och försöka vinna boken du lottar ut. /Linda
linda_malmlund@hotmail.com

Linda & Veronica said...
This comment has been removed by the author.
Linda & Veronica said...

Oj da! Dårliga odds, men jag forsöker. Nån gång kanske man har tur! Länkar också från min blogg.
Hälsningar Linda

Lantlig inspiration said...

OH WOW!
Här vill jag vara med & vinna!!
Den boken vill jag mer än gärna ha hemma i köket :D
Vilken tur att jag hittade till din blogg, länkar såklart.
Hoppas att du får en fin midsommar!
/Marie

Rosor och hallonsnår said...

Åh, jag är absolut med och tävlar, den här boken är jättefin! Hoppas på tur och länkar förstås! Kram Kicki

evamar - tävlingsblogg said...

Oj, den har jag önskat mig men inte fått. Kanske har mer tur här än hos mina nära & kära?

Har länkat i tävlingsbloggen för att hjälpa turen på traven.

Anna said...

Vilken härlig sommartävling! Bakboken skulle ju passa perfekt till sommarens alla fikastunder!
Länkar till höger i min blogg!
Kram Anna

Jeanette S said...

Jag är gärna med och tävlar!

Ha en fortsatt härlig kväll.

rebecca said...

Perfekt att vinna nu när sommaren är här, massa recept tackar inte jag nej till så jag bara måste vara med och tävla. :)

länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/june/226-sommarens-sota.html#comment

Agneta said...

Jag vill vara med och tävla och länkar från min blogg.

Ann-Helen said...

Vil gjerne være med:)
Klem

Anonymous said...

Jag vill mer än gärna delta i tävlingen!
Trevlig sommar :)
(santtu_nyberg@hotmail.com)

Maria said...

Vilka härliga vinster=) Jag vill gärna vara med och tävla!
Jag länkar såklart:)
http://cupcake.blogg.se/?tmp=16212922

Emma said...

Vilken underbar vinst. Hoppas på tur så jag länkar vidare!

ANNIKA said...

Jag är med och tävlar och hoppas på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

ANNAANNA said...

Jaaa!!! den boken vill jag gärna vinna, de söta bakformarna och den urfina kökshandduken skulle jag också gärna vilja ha.

Jag har skrivit ett inlägg i min blogg, använt dina bilder samt länkat hit.

http://wonderings.blogg.se/2009/june/vinn-sommarens-sota.html

Jag önskar dej en fortsatt bra vecka.

MVH/ANNA

Cicci - trasselsudden_(at)hotmail.com said...

Jag är gärna med i lotteriet! Har kikat lite på "Sommarens söta" innan och den verkar vara full av smaskens.. :)
Kram!

Nina said...

Vill va med och tävla såklart =)

Kram Nina

Lindah said...

super härliga vinster! hoppas på tjans och har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/june/bok-formar-handduk.html

Amanda said...

Jag vill absolut vara med och ha en chans att vinna dessa fina saker! ^^

Jag har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/june/tavling-bakpaket.html

mtlf said...

Är med och tävlar:)

Nu när man är mammaledig har bakning blivit ett bra sätt att hålla småpojkarna aktiva och dom älskar att hjälpa till! Ett plus är ju såklart allt gott man får äta.

Länkar här: http://mtlftavling.bloggagratis.se/2009/06/17/1769056-dags-att-baka/

Therese said...

Oj så många vi är som prövar lyckan, men är man inte med har man ju ingen chans alls... då är det bättre med två på dryga 130 ;-) *ler* Jag länkar givetvis också http://lurans.blogg.se/2009/june/isa-form.html
Och håller tummarna att sommarens söta förgyller min sommar!

Kram kram

Pepsi Puh said...

Jag blir överlycklig om jag vinner. Jag har länkat från min sida
www.pepsipuh2.blogspot.com

Andrea said...

Åh, jag vill vara med och tävla!

Linda said...

Jag är gärna med hoppas på vinst för det skulle vara perfekt att få ge till mamma

http://lindatavlar.blogspot.com/2009/06/vinn-bakkit.html

Christina Svensson said...

Hejsan! Vill jättegärna vinna den fina boken, älskar att baka. Har tyvärr ingen egen blogg så jag lämnar bara en kommentar på din fina sida. Mvh christina.svensson00@telia.com

Erika i Villa Lilja said...

Vilket fantastiskt pris, klart man vill vara med och tävla. Jag länkar!
Glad Midsommar
Kram från erika

Lena said...

Jag vill vara med och tävla , boken verkar ljuvlig !

litentavlar said...

Jag vill vara med och tävla. Länkar här: http://litentavlar.wordpress.com/2009/06/17/22-juni/

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Hejsan, vilken fin tävling du har. Jag är gärna med och tävlar, den boken är säkert helt underbar. Länkar till min sida också.
Önskar dig en glad Midsommar.
Kramar AnnaMaria

JENNIFER said...

Jag vill vara med :D Tänk att få vinna denna sööta bakbok:D

Jag bakar jämt så det vore kul :D

KRAM

29m2 said...

En av våra favoritböcker är "Två systrar söta", så självklart vill vi vara med och tävla om "Sommarens söta" av samma författare..

Petra said...

Äntligen har min sommarledighet börjat, härligt vore att baka från " sommarens söta"!

Marie R said...

Jättefin blogg, trevlig webbutik och en fantastisk vinst! Klart jag vill vara med och tävla, då jag älskar att baka och gärna skulle vilja få detta paket i brevlådan:-)
Hoppas, hoppas.....

Kajsa said...

Oooo, denna skulle vara ett efterlängtat tillskott till kokboksbiblioteket. Speciellt som resten av biblioteket är nerpackat i Stockholm och jag sitter här i Göteborg. Dröjer ett tag innan jag kan få ner de andra hit.

Hra såklart länkat också: http://melen.se/?p=569

Hallon & Blåbär said...

Vilken fantastisk tävling.

Länkar ifrån min blogg.

tinginneoute said...

Hej
Jag skulle gärna vilja vara med och tävla.
Givetvis länkar jag också!
Glad midsommar!
//Marie

Veronica said...

Det är klart att jag är med och tävlar! =)
Länkar till tävlingen på min blogg också!!

I Nadjas kök said...

Självklart vill man vara med och tävla. Har faktiskt ännu ingen bok av dessa systrar men har kikat på dem. Jag länkar från min blogg till tävlingen.

I Nadjas kök said...

PS! Jag la länken i min sidomeny

Hälsningar Nadja

Hanna P said...

jag vill väldigt gärna vinna eftersom jag nyss tog studenten och detta skulle vara den perfekta försenade presenten!

Salmiak said...
This comment has been removed by the author.
Salmiak said...

Hej!

Jag är jättegärna med och tävlar. Och jag länkar till tävlingen :)

Pysselanna said...

Självklart så vill jag också vara med och tävla!

Tessan said...

Jag tar också chansen att vinna!

Kashaya said...

Jag är gärna med och tävlar och har länkat här

http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/06/tavla-om-bakpaket.html

Anonymous said...

Oj vilken fin blogg jag hittade och oj vilka priser är gärna med och tävlar!
Mvh
Anna "utan blogg"
miss.fighter@hotmail.com

Mer av allt said...

Åååh vad jag suktar efter den boken!!!! Har Vinterns söta men eftersom all energi går åt till jobb och hem så glömmer jag hela tiden att kolla efter boken de få gånger jag är på stan. Så naturligtvis vill jag vara med om ulottning. Länkar för dubbel chans så klart.

Hoppas på tur och kramar från mig

Anonymous said...

Oj, det paketet vill jag självklart vara med och tävla om.
Boken finns med på önskelistan :).
Håller tummarna!!
Lena
lepe023@hotmail.com

Malin said...

Åh, jag och sonen skulle just till att baka idag men fantasin satte stopp! Detta fina pris kan verkligen sätta fart på inspirationen igen!

Har självklart även länkat från min blogg:
http://villduvinna.blogg.se

Tulipa said...

Hej!
Vilken härlig bok!

Länkar från min blogg!
Trevlig midsommar!

Kram Mariette

Anna said...

Underbart pris - klart jag är med och tävlar och håller tummarna för tur!

Har ingen blogg... har fullt upp med att följa andras! =)

Marie said...

Vill gärna vara med i utlottningen, Länkar med bild från min blogg.

Trevlig midsommar,kram Marie

Växelhäxan från norrland said...

Hej
Måste erkänna att det är första gången jag hälsar på..
Blev så sugen på att vara med och tävla om sommarens söta...
Läste någonstans att det fanns risk att bli beroende av denna bok, men jag chansar...
Jag vill alltså vara med och tävla..
Finns ju värre saker att vara beroende av...
Jag länkar också på min blogg..

Carro said...

Oh, jag skulle ack så gärna vilja ha den boken så jag lämnar ett avstamp & hoppas på det bästa :)

Hoppas ni får en härlig Midsommar !

Moster said...

jag vill vara med och tävla! Jag har gått och spanat på den där boken länge nu men som student har jag inte råd att köpa den. :/
Länkar på min sida.

Helena said...

Jag vill vara med och tävla om det fina bakpaketet! Jag har länkat i vänsterspalten i min blogg!

bakmammorna said...

oj jag har suktat efter den boken sedan den kom så jag vill gärna vara med och tävla :-)

Dillan said...

Oj va många som har kommenterat, har funderat faktisk på att köpa den här boken, den verkar så bra ha det bra

Sussie said...

Jag tar också en lott och hoppas på att få fixa något gott!
gotland@speedmail.se

Anonymous said...

Åååhhh, jag vill också vinna! Hade ju tur med midsommarvädret idag, kanske har jag lika mycket tur här.. :)
//Sarah
sarah_kajen@hotmail.com

Tess said...

Jag vill väldigt gärna vinna! Har också haft planer på att köpa den bok. Naturligtvis länkar jag!

Anonymous said...

Ååh vill oxå vara med o tävla om den mysiga boken!
Trevlig helg!
Kram Carolina
nc@himlen.nu

Anonymous said...

Jag vill gärna vara med i din tävling!

Trevlig midsommar! Kram Solstrålen

En Mölnbobos Liv said...

Jag är gärna med och tävlar, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/june/bok-formar-och-handduk.html

info@annakarlsson.se

Anonymous said...

Jag vill gärna delta i tävlingen!
Tyvärr har jag ingen egen blogg, men min e-mail är santtu_nyberg@hotmail.com.
Trevlig helg :)

Mia said...

Så klart jag vill tävla.
Länkar till din sida i min blogg.

Kram MIA

Anonymous said...

Hej
Klart att jag både vill vara med och tävla och naturligtvis vinna
Länkar till dig på min blogg
//Susanne
www.bambuochbetong.blogg.se

Wilda Stenlyckan said...

Hej!
Hittade hit via den här tävlingen och det är jag glad för! Vilken fin nätbutik du har! Där fanns en massa fint! Är gärna med i tävlingen och länkar med bilden på min blogg!
Ha en fin kväll!
Kram Sara

Mallas said...

Jag är gärna med och tävlar! Har länkat till tävlingen och dig i sidmenyn på min blogg.

Malin

åsa - hello sugar! said...

oj så många som är med och tävlar men sommarens söta är ju en bok man mycket gärna skulle vilja ha. :)

jag länkar till tävlingen!

Erika said...

Ooooh herre jösses vilken lycka om man vann den sötaste och smaskigaste boken av dom alla!
Systarnas böcker är en stor favvis i min bakbokssamling :)

Självklart är jag med i denna fantastiska tävling :)

Hoppas att ni har en fin midsommar med mycket sol som lyser på er.

Kramar Erika

Erika said...

Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Geta said...

Klart att jag vill vinna denna läckra bok. Länkar för dubbel chans.
Vilken mysig affär!!
Kram.

Badhusviken said...

Hejsan.Chansen att vinna verkar vara rätt llten.
184 kommentarer!!!!.
Nåja det var i alla fall trevligt att hitta till din fina blogg även om jag nu inte kammar hem första priset.Länkar förstås till dig.

Anita said...

Jag vill gärna vara med och tävla om de finfina priserna!

anonitota@comhem.se

Fanny said...

Jag är med och tävlar ;)

kram fanny

Vilja said...

Självklart så vill jag vara med och testa lyckan i din fina tävling! :)

Håller tummarna nu!

mammamia said...

Klart jag vill vara med i tävlingen. Boken verkar helt underbar tänk allt gott som ska bakas i sommar. Provar att länka den. Kram Mia

Camilla Porsman said...

Jag vill också vara med förstås, och länkar från min blogg för att få en extra chans.

Monica Therese said...

Jeg vil også gjerne være med i trekningen,og har selvsagt lenket fra min blogg ;)

http://mrsknittykitty.blogspot.com/2009/06/konkurransebake-utstyr.html

Sugar and Spice said...

Det verkar vara en härlig receptbok. Mönstrade bakformar är också trevligt så jag är gärna med och tävlar. Här har jag länkat: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/2009/06/vinn-receptbok-hos-alfrida.html

Anonymous said...

Klart man vill va me o tävla om ett sånt bra pris. Brukar inte vinna men jag hoppas hoppas den här gången. synd man bor så långt i från annars hade jag gjort ett besök i butiken=)
Mvh Mia

mia.lumnas@hotmail.com

Fairy said...

Jag vill gärna vinna denna söta bok. Perfekt för dagarna i stugan eller att förgylla en regnig dag med.
Jag har länkat till dig här: http://fairy.blogg.se/appletree/2009/june/sommarens-sota-bok.html
Ha en bra dag!

Mokzan said...

Hejhej jag vill absolut vara med och tävla, tur jag hann med =)

Mia-En bondhustrus godispåse said...

Jag har länkat till tävlingen och hoppas jag vinner allt detta jättefina =)

Äppel Päppel said...

Åh, vilket härligt pris! Hoppas på tur!

Länkar hos mig!

www.minasmarum.blogspot.com

Fröken Eko said...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla :)
Har bildlänkat till tävlingen i högra sidospalten på min blogg. Låter länken ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häsl. F

Malin said...

Jag är med :)
malin_92girl@hotmail.com

jessie said...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/june/vinn-boken-sommarens-sota.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 213   Newer› Newest»