Monday, May 25, 2009

Välkommen in i butiken!

Nu är butiken öppen. Vädret var emot oss med regn och grå himmel, men kunderna kom med regnkappa och nyfikhet. En helt fantastisk dag, tack alla som kom och tack Veronica och systeryster för hjälpen under dagen.





Skylten min söta syster gjort till butiken





Min underbara lillasyster på plats bakom kassadisken













Lekhörna för barnen


Allt som syns på bilderna kan köpas i nätbutiken. Finner ni inte det ni söker, maila mig info@alsklingochjag.se

Butiken på Centralgatan har öppet Mån-Fre 10.00 - 17.00 Lördag 10.00 - 15.00

17 comments:

Luiza said...

Hej!
Var inne hos dig idag. Måste ännu en gång få säga att butiken är jättemysig. Jag kommer tillbaka i framtiden...
Luiza

Grodmamman said...

Vad fint det såg ut! Ska ta en sväng in i nätbutiken och kolla!:)
Kram

Anonymous said...

Åh du har det så fint! Hoppas det går superbra i veckan, får se om jag kanske hinner kika in en sväng :-) Fick ju med mig en härlig kasse hem i lördags *glad*
Det var bara trevligt å få vara med på premiären!
Kram / V

Lilla jag said...

Grattis till din butik. Ser verkligen fint ut!

Jes/Vita villa vila said...

ÅÅÅ vad roligt vännen!
Stort grattis & varmalyckönskningar med din fina butik!

Stor kram Jes ♥

Jenny said...

Å stort GRATTIS till dig! Ser såå fint ut! Stort lycka till!!

KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Tanja said...

Hejsan!

Grattis till din fina butik, den såg helmysig ut!
Jag bor ju i Tyresö (alltså inte direkt i närheten) och brukar faktiskt åka till Nynäshamn för att gå in och kika hos "Åsa&Årstiderna". Men nu finns ju dessutom du där så jag kommer självklart att kika in hos dig med! Ska bli så spännande, ser på bilderna att du har en massa fina saker! :)

Helen said...

Vilken mysig butik du har!

Annas Lycka said...

svårt att skriva snyggt med en hand i gips men....vilken härlig butik. jag hoppas att det kommer att gå riktigt bra för dig. all lycka.kram anna

Två systrar said...

Grattis till din fina butik...Den var jättemysig!! Kommer köpa mer av rengöringsprodukterna!! Kram C&M

StrandviksVillan said...

Varma gratulationer till öppnandet av butiken! Lycka till!

Ann-Christine

Anci said...

Vad roligt att du har öppnat nu ! Hoppas att det kommer att gå bra och stort lycka till !

Kram

S said...

Hej! Vilken mysig blogg. Kul att hitta hit. Lycka till med butiken. //S

camilla said...

Åh hjälp, jag blir helt salig. Detta är en butik för mig. Så mycket vackert. Jätte fin och mysig blogg oxå. nu ska jag shoppa loss i din webbutik.

Mvh Camilla

Anna said...

Vilken fin butik du har! Attans att det ligger så långt ifrån där jag bor...annars skulle jag nog varit en flitig gäst i butiken. Lycka till med den nya butiken!

Anette {foreldremanualen} said...

Virkelig innbydende butikk! Liker veldig godt at dere har eget lekehjørnet for barna - alle butikker burde ha det! ;-)

AnnBritt said...

Hej!
Jag är en person som AVSKYR att gå i affärer, trots att jag är kvinna!? Men denna butik tror jag att jag skulle kunna vara i flera timmar och bara njuta av friden som det strålar över där. Genom bilderna känns det ett lugn som kommer emot mig. Var finns denna Butik? Vilken stad?
Jag kommer gärna!