Thursday, May 7, 2009

Femton dagar kvar...

Ja, i dag är det exakt femton dagar kvar tills butiken öppnar. När man kikar in i den lokal som ska vara butik kan det just nu vara svårt att förstå. Bjuder er på lite före bilder och kommer med efter bilderna om just, femton dagar. Ganska mycket att stå i just nu. Lämnar barnen på dagis på morgonen, åker raka vägen ner till lokalen och börjar dagen med kaffe, p3 och allt pappersarbete vilket är en hel del nu inför öppningen. Resten av dagen tillbringar jag oftast i sällskap med min pensel och roller. vilket verkligen behövs. Kanske borde jag drabbas av panik när jag ser bilderna, men jag tar min roller, målar vidare och nynnar till musiken på radion







11 comments:

milla-andante said...

Så kul det ska bli att få se de bilderna om 15 dagar!!
Förstår att det är MYCKET nu men åhhh så härlig din arbetsdag låter!!
Hoppas du får en riktigt härlig start nu med butiken!
Kram

Tanja said...

Låter ändå härligt även om man kanske blir lite stressad!
Jag tänker komma och kika på din färdiga butik när den har öppnat.

Lycka till!

Grodmamman said...

Förstår att du har en del att göra, men jag är övertygad om att det kommer att vara jätte fint om 15 dagar!:)
Lycka till!
Kram

Luiza said...

Jag förstår att det är jobbigt, men kan tänka mig att det samtidigt är spännande. En dröm som går i uppfyllelse...
Lycka till , och ta det med ro. Jag kommer och tittar på invigningen, och får säkert med mig något i kassen också...
Kram

Annas Lycka said...

Skall bli spännande att se förvandlingen.....Så roligt med sitt egna ställe. Kram ANna

Bygatan said...

Så roligt att få följa butiksrenoveringen. Det kommer bli jättefint!

Trevlig helg med pensel & roller;-)

Kram Lena

Jenny said...

Jag hejar på dig! Jag är säker på att du kommer ha superfint när det är dags för öppning! Önskar jag kunde vara där!!!!! KRAM

Jenny-Jennyshemochharmoni.blogg.se

Hanna said...

Så mycket du håller på att grejer, blir säkert jätte fint.
Hanna

Älskade pion said...

Lycka till får man väll säga då. Hoppas att det kommer att gå bra för dig.En sån önskan har jag också,det får bli när jag har gått färdig min floristutbildning.
Ha det gott i allt pysslande.
Kram
Ulrika

FURNISH.etc said...

Men åh vad spännande! så kul att du ska öppna butik! ska bli riktigt kul att få se hur det blir! lycka till med allt nu!

disa said...

徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿