Wednesday, April 15, 2009

Tiden är knapp...

Min otur fortsätter förfölja mig just nu. Allt jag tar i eller tar mig an skapar stora och små problem. Tiden räcker inte riktigt till just nu för allt. Med barn, företag och studier blir det inte mycket av fritid över. Att hemmet hamnar på efterkälke är verkligen ingen underdrift just nu. Vadar mig fram mellan tvätt och diskhögar och försöker få lite struktur i vår tillvaro. På måndag får jag lite annorlunda besök och tills dess måste hemmet vara i ordning. Jobbar med min fotovägg av barnen och väljer ut favoritkort. Tog en fotoserie av sonen för nån vecka sedan när han fann mina glasögon. Spexandes framför kameran bjöd han på en massa poser som blev bilder jag blir glad av. Definitivt en plats på fotoväggen!

9 comments:

Vita hjärtan said...

Uuuunderbar bild!!! Och snygga glasögon!

Kram Annemari

Moster said...

Instämmer. Helt underbart foto.
Kram Moster

Grodmamman said...

Vilken härlig bild!
Kram

Zun said...

Ibland måste man skala av allt som går för att hitta tillbaka till balansen i livet.

Härligt kort på charmig kille!

/Zun

kardemumma said...

Du ska se att du får ordning på tillvaron snart!
Sänk kraven och du mår genast lite bättre. Jag har haft butik och småbarn läääänge :)
Frågor,hör gärna av dig!
Kramar C
Du har bara en massa spännande framför dig!

Jenny said...

Förstår om du mycket nu! Hoppas du får en toppenbra helg! Urläcker bild :) KRAM!

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

meandmyhome said...

Vad tråkigt när det strular... hoppas det har gått bra idag!
Ljuvligt foto!! :)
Kram Sofia

Bygatan said...

Vilken goding!

Kul med en annorlunda bild och "styling", fniss*

Låter så fint med en fotovägg.

Lycka till med besöket;-)

Kram Lena

Marits vita skrin said...

Vilken underbar blogg jag hittade här.....

Nu ska jag kika vidare och gå in på din nätbutik.

Många kramar
Marit