Sunday, March 1, 2009

Lättstädat

Nu är nätbutiken igång och det känns som en lättnad. Lite som en födelse, man har jobbat, planerat och fixat och nu rullar det på. Tack för ert mottagande. Men ingen tid för vila, att driva butiken är ett ständigt arbete och nu när nätbutiken är öppnad planeras arbetet med den fysiska. Mycket att jobba med, men det är så kul, att få jobba för sig själv och sina drömmar. Det är ingen underdrift när jag säger att hemmet halkat efter under denna tid. I första hand prioriteras barnen och familjen såklart, sen företaget, studierna och sist hemmet. Det har inte funnits mycket tid till att fixa i huset, och det vardagliga bestyren har halkat efter. Mitt i all denna kaos, kastade vår dammsugare in handuken och vägrade starta. Nånstans där fick maken nog och överaskade med en robotdammsugare. Väldigt skeptiskt och inte så glad över denna kostnad övertalades jag i alla fall att ge denna lilla robot en chans, och vilken lycka, över trösklar och mattor kämpar den sig igenom vårat hus och städar åt oss. Varför har vi inte gjort detta tidigare?

I lördags sken solen in och avslöjade våra små dammtussar och kladdiga fingrar. Dagen innan fick jag leverans från Isabella Smith och plockade fram Maison Belles ljuvliga städprodukter. Maken startade roboten och vi tog barnen på utflykt. Kom hem till ett väldoftande och rent hem. Lättstädat! Precis som det bör vara.




Nytt i butiken!

5 comments:

Liv Elin said...

Grattis med nettbutikken - så gøy da ! :)
Lykke til ! (sender du til Norge også ! :)

Helen said...

Vad skönt det låter, kanske nåt man ska kolla upp.

Grodmamman said...

Grattis till din butik!
Och en sådan där liten robot skulle jag också behöva!:)
Kram

Liv Elin said...

Så bra at du sender til Norge også ! :) Var mye fristende i butikken din nemlig ! ;)

Jenny said...

Jag är så glad för din skull! Det måste kännas helt underbart!!! Jag önskar dig all lycka. Jag har aldrig provat de där städprodukterna men de är så himla fina att se på så bara därför skulle jag kunna köpa dem :) Ha en riktigt trevlig helg! KRAM!!!

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se