Saturday, March 28, 2009

Inspiration

Härom dagen när solen sken in genom skitiga fönster tog jag tillvara på dotterns underbara dagsform och glädje och passade på att produktfotografera lite till nätbutiken. Glad i hågen tultade hon omkring och smajlade upp sig brevid mamma som hade kameran i högsta hugg. Självklart slutade det med en fotosession av detta glada yrväder och hon fick agera modell. Kan inte se mig mätt på hennes glädje och dagen efter åkte jag till Ikea och handlade en massa ramar. Hennes bilder inspirerade mig till en fotovägg, vilket i sin tur ledde till att det först ska målas om i sovrummet. En lång väg till ett nytt sovrum, men med bästa inspiration.

10 comments:

Marte said...

For et utrolig herlig bilde!! Du har også en utrolig fin blogg....veldig inspirerende. Jeg har linket meg til om det er greit ;)

kardemumma said...

Men vilken bedårande bild!
Vad spännnande att få se dina produktbilder!
Ha en skön vecka!
Kramar C

Tanjis said...

Vilken superhärlig bild! :)
Jag får lite ångest när jag ser så fina barnbilder för jag älskar egentligen att fota men har ej lyckats fota mina egna barn nått bra! Suck! Skulle verkligen vilja ha ett par söta svart-vita barnbilder!

Två systrar said...

Vilken underbar bild!!
Är hon inte lite lik sina små kusiner på pappans sida?
Kram C

Nettan said...

Vilken härlig bild !!
Klart den ska ramas in.

Behöver mina foton som sitter ( som tur é på en egen hårddisk), i den gamla stationära datorn, men den vill ej starta =0(....blir så arg !!!

Ska bli kul & se din fotovägg !

Kram Nettan

Jenny said...

Vilken underbar liten dam! Hon är så söt :) Jättefin bild!! KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Jes/Vita villa vila said...

Vilken underbar bild!!!

Kram Jes ♥

Jenny said...

Hon är en exakt kopia av sin vackra mamma :-)
"Fröknarna rynka på näsan"

KRAM Nenne

...Tre rum och kök said...

Åh, vilket litet troll *fniss*...ursöt!

Spännande att få se bilderna på produkterna!

Må så gott!
L

Bygatan said...

Men så söt, så söt!

Förstår att du blir inspirerad!

Trevlig helg, kram Lena