Thursday, February 19, 2009

Nipprig...

Förkylda igen...men dagar fyllda med snö och sol lättar upp här hemma. Utelek med pulka och barn med rosenröda kinder bitna av lite kyla. Så mysigt!
På kvällarna, och nätterna också för den delen blir det jobb vid datorn. Har en egen laptop jag sitter och fixar med och jobbar med nätbutiken. Grafiken och upplösningen i denna är riktigt bra, så när jag efter en natts jobb slår mig ned vid vår stationära dator ser allt annorlunda ut, och jag blir nipprig med en gång. Hur ser egentligen bilderna ut? vilken dator ska jag lita på? Springer fram och tillbaka och kikar tills jag än en gång konstaterar att jag är överdrivet orolig, det ser ju likadant ut på dem båda. Samma visa varje kväll :-)

Har antagit en utmaning som går ut på att visa den fjärde bilden i den fjärde mappen i datorn. På den stationära hette den fjärde mappen "Erikas bilmusik" och där fanns inga roliga bilder. Så här är min fjärde bild från min laptop.

3 comments:

Piffa och Puffa said...

Har kikat igenom din blogg och måste bara säga att du har en riktigt liten gobit. Såg fotot i inlägget före detta och det är ju bara för gulligt. Länge sen jag hade småbarn trots att jag bara är 39 år. Fick mitt första barn vid 18 år och hade tre när jag var 23. Är fortfarande gift med samma man, bra va:)
Kramar Anette

Jes/Vita villa vila said...

Mysigt vännen att sitta & pyssla med sin passion på natten & din nya butik - det ska bli sååå spännande att följa!

Varma lyckönskningar!

Kram Jes ♥

Clarice said...

Ack dessa färkylningstider. Krya på dig!

Kramis,