Wednesday, February 11, 2009

And the winner is...

Vad kul att så många ville vara med i utlottningen av boken. Verkar båda gott inför alla hjärtans dag med så många som vill överaska och fixa för sin älskling. Själv är jag i ärlighetens namn riktigt risig på den biten. Både jag och maken glömmer lätt varandra under sådana dagar. Men lite gelèhjärtan blir det nog hemma, om inte till oss så i alla fall till sonens lördagsgodis. Mitt lilla hjärta!

Vinnaren av boken är inlägg nr sex, Anna med bloggen "drömmen om ett hus på landet".

Maila mig din adress så snart du kan så jag kan skicka boken.






Här i min tårtkupa får mina tulpaner sin sista vila när bladen börjar slokna och det blir dags för ett liv på komposten. I kupan ger de glädje någon dag extra.

1 comment:

Myownhome said...

Vad fina bilder du har i din blogg!

Ha en bra dag!
Kram //Johanna