Saturday, February 14, 2009

Alla hjärtans

Fick en stor leverans från Rice i veckan. Massa fina saker och en massa kartonger. Hela vardagasrummet var fullt av kartonger och både jag och Alice gladde oss, men på olika sätt. Lilla A såg en kojja överallt och lekte, tittut hela förmiddagen.
Fick även några bokleveranser och nu börjar det bli trångt i mitt lilla tillfälliga lager. Nästa vecka kommer Maison Belle, det ser jag fram emot. Sakta men säkert byggs nätbutiken upp.
Ikväll har jag gett mig själv datorförbud, blir lite väl mycket tid där för tillfället. Inga studier eller tid med företaget. Det blir lite god middag och vin.

7 comments:

Lallis - liv och leverne said...

en sådan liten sötis i kartongen:)
H aen fin alla hjärtans dag idag.
Kram Lallis

kardemumma said...

Åhh har du julafton varje dag nu när leveranserna ramlar in.
Vår Rice leverans kommer inte förrän början april.
Ha en mysig alla ♥ dag!
Kramar C

Två systrar said...

Men gud vilken glad härlig unge. Kanske skulle ta och leta fram en kartong, så kanske mamma slipper ett barn hängandes i byxbenet halva dagen. Kram M

Nettan said...

Vilken sötnos bland kartongerna =0)
Hoppas ni haft en mysig Alla ♥ Dag
Kram Nettan

Bygatan said...

Vad roligt att få leveranser! Så spännande att öppna en butik.
Söt liten tös du har, ser så nöjd ut i "kojan"

Middag med vin lät helt rätt;-))

Lycka till, kram Lena

Carolin said...

Hej tjejen! Vad roligt med alla leveranser. Ska bli så skoj att få se vad du har att erbjuda sen i din nät och "riktiga" butik.

Kramis grannen

Anna Söderberg said...

Gud vilken liten goding!!! Sååå söt!

Lycka till med allt!

Kram