Wednesday, January 14, 2009

Min dröm

Idag föll de sista bitarna på plats och nu är det sista papprena påskrivna. Vad gäller det då? Jo i dag har jag varit och skrivit på ett hyreskontrakt för en butikslokal. I maj öppnar jag en alldeles egen butik i min hemstad. Det känns så overkligt men så vansinnigt roligt. Jag kommer även ha en nätbutik så det är dubbel planering just nu. I morgon väntar formex mässan, ska bli så roligt att kika på alla nya vårkollektioner. Vad kommer jag då sälja i mina butiker? Ja, som de flesta säkert förstår så blir det inredning. Inredning för barn och kvinnorna omkring dem. Men även en hel del böcker och leksaker. Måste nypa mig i armen flera gånger om dagen för att faktiskt förstå att jag gör detta.

25 comments:

Jenny said...

Du gör så rätt! Det här har jag sagt till dig i flera år,att göra det du verkligen brinner för. Det finns förresten på DVD,kika på er bröllopsvideo och mitt tal ;-)

Din passion och talang,kan det bli bättre?

Kram Jenny

Grodmamman said...

Önskar dig lycka till med din butik! Kul också att du ska finnas på nätet, för oss som inte bor i närheten!:)
Kram

Lallis - liv och leverne said...

Men så spännande! Lycka till och grattis:)
Kram Lallis

Carolin said...

VAD ROLIGT!!!

Det kommer att gå galant!! Oj, måste vara mycket jobb nu:) Var hamnar butiken?
Kramis Carro

Magda said...

Vad kul! Lycka till!

hwita villan said...

Guuud vad spännande! Det ser vi verkligen fram emot. Lycka till!

Kram M

sofie said...

Oj, vad kul! Går lite i samma funderingar, vill också öppna eget, men vet inte i vilket hörn jag ska börja..
kram

Ett hem på landet said...

Men så roligt och spännande!!!
Önskar dig all lycka med de nya planerna.
KRAM

Hem och Harmoni Marie said...

Stort grattis! Va kul att kunna uppfylla sin dröm...
Önskar dig lycka till, kram Marie

Annas Lycka said...

Vilken lycka!!! Skulle bara vara så roligt att få ha en alldeles egen butik...Roligt att du kommer finnas på nätet oxå, ser fram emot det! Lycka till! Anna

Anonymous said...

Åhh va kul, vi flyttar till Sergersäng i sommar.. Vet redan nu att jag kommer gilla din butik!!
/Ny inflttad till kommunen..

Jenny M said...

Åh vad kul! Stort grattis! Brukar vara inne och titta på dina fina blogg och det här ju verkligen kanonnyheter!

Vi ska på Formex på söndag hoppas på mycket fint!

Lycka till med allt!

/Jenny Måhlgren

Anonymous said...

Å Vad skoj!!! STORT GRATTIS och LYCKA TILL!!:) Så spännande!!! Jag lovar att titta förbi hos dig om jag kommer neröver! :)

Ha en riktigt rolig helg på mässan!

KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Ankan said...

Grattis !! Det låter jättekul med det du ska starta, en butik och allt.

Lycka till !

Hälsningar Anci

Clarice said...

Grattis!

Det är så mysigt med egen inredningsbutik. Vi kan kanske utbyta erfarenheter?!

Kramis,

Anonymous said...

GRATTIS och lycka till, kul me att man kan nå butiken på nätet.

Två systrar said...

Vad spännande!! Var ska du ha den?? Ska bli kul att titta in!:-) Såg din fråga om mitt tyg! Köpte det på tygmans, finns i svart vet jag ( har det också) men tror att det finns i blått! Vad ska du sy? Kram C & M

Jes/Vita villa vila said...

ÅÅÅ vad spännande! Mina varmaste lyckönskningar till dig & dina butiker! Det kommer bli precis hur bra som helst! Härligt att du tar tag i dina drömmar - stor eloge till dig!

Kram Jes ♥

Linnéa / ELW said...

Åh vad roligt, GRATTIS!! Önskar dig all lycka du kan få, ser med spänning fram emot öppning av din nätbutik.

Hälsningar Linnéa

Lycka på landet said...

Oj vad spännande med en alldeles egen butik! Det ger mig inspiration - finns det en dröm ska man se till att den blir verklighet... Kul att du väljer att starta en nätbutik också, då kan jag också kika in trots att jag bor i de norrbottniska skogarna! Lycka till.

/ Ida

herrgårdsliv said...

Önskar dig varmt lycka till med butiken, vad spännande. ser fram att när den öppnar. Kram/Linda

bagateller.se said...

Åh, så skoj! Grattis och lycka till! Ser fram emot öppningsdagen! Kram Terese

Anna said...

Åh va spännande! Lycka till med dina butiker!

Kram Anna

angelmax said...

grattis hoppas allt löper på bra, det är kul med människor som vågar ta klivet och göra något de verkligen vill!!!!

disa said...

情趣用品,情趣,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風