Thursday, January 8, 2009

Inspiration

Redan åtta dagar in på nya året. Dagarna har bara rusat förbi. Sonen är fortfararande ledig från sitt dagis och det är fullt upp hela dagarna med två barn. Till helgen är det kalas i familjen igen. Ettårs dag för vår lilla sessa. Än en gång påmind om hur fort tiden rusar i väg. Jag försöker hinna med att infria mitt nyårslöfte, rensa, sortera och framkalla bilder. Datorn är full av bildmappar sedan tre år tillbaka. För några dagar sen började datorn strejka litegrann igen och då insåg jag att det kan vara ganska bråttom med en framkallning. Eftersom min dator inte alls vill samarbeta med min luggslitna kamera bjuder jag idag på några bilder från en hemsida som jag ständigt återkommer till bara för att få inspireras av dess vackra bilder.



Bilderna lånade från Caer-moebel.de

3 comments:

Grodmamman said...

Har också rensat datorn på bilder och brännt över på cd nu under julledigheten.
Tänk att hon redan är 1 år! Tiden går alldeles för fort.
Förstår att du återkommer till den sidan, mycket fint där.
Kram

kardemumma said...

Vilka gulliga inlägg du har.
Ditt nyårslöfte låter i alla fall roligare än mitt.
Jag ska försöka känna igen mig i spegeln. "Ett nyttigare och friskare liv" Känns det igen?
Ja, ja vi får väl se hur det går...
Ha en trevlig helg.
Krammar C

Ankan said...

Det är jättefina bilder och jag förstår att du blir inspirerad.

Kram Anci