Tuesday, December 30, 2008

Eftertanke

Idag är tiden för eftertanke. Vad gjorde jag rätt i år vad gör jag bättre nästa? Summering av ett helt år och nya friska tag för ett annat. 2008, det året jag blev mamma till en liten dotter och tvåbarnsmor. Vilken resa det har varit, många vakna nätter, oro, men mest ett år fyllt av glädje och kärlek. Nu blåser det nya vindar och jag vet att 2009 blir ett hektiskt och intensivt år med en massa nya erfarenheter. Jag har en dröm och den kommer uppfyllas nästa år. Det blir svettigt och mycket jobb men samtidigt vansinnigt kul. Vad det är som händer avslöjar jag om några veckor.

Nu ska här nyårspiffas inför kvällens middag med goda vänner.

Önskar er alla ett gott nytt år !

12 comments:

Lärarbostaden i grönskan said...

Hejsan!

Tycker mycket om din blogg:) Vilken underbar bild. Jag blev alldeles rörd ... Gott Nytt År!

Stor kram

sofie said...

Gott Nytt År!
kram Sofie

madde said...

Vilken mysig bild!Hoppas ni får ett riktigt gott nytt år! kram madde

Grodmamman said...

♥ Gott nytt år! ♥
Kram

Nettan said...

Gott Nytt År på er...
Kram Nettan

Lila said...

Halloj!! Hoppas ni fick en trevlig nyårsafton. Vad spännande, med en dröm som går i uppfyllelse....låter underbart. Hektiskt....undra vad det kan vara. Får avvakta några veckor till.....

Kramis Lila

Gårdsromantik said...

God fortsättning på det nya året!

Kram Maud

Två systrar said...

God fortsättning till dig också! Hoppas 2009 blir det bästa någonsin...spännande med ditt nya projekt! ser fram emot att höra mer om det! Du,om du ser oss på stan så kan du väl hejda oss, så vi kan hälsa. Vi är lite osäkra på vem du är:-) Kram C&M
C är ju lätt att känna igen, antingen med rulle, kryckor eller en magisk rullator;-)

Broarne said...

Hej Erika,
det finns en liten överraskning till dej på Broarne. Hör av dej!
Annmarie

Lilla My said...

Hej,
Vilken fin bild! Den är så talande.

Jag blir sååå nyfiken på din dröm som ska gå i uppfyllelse i år. Jag får väl fortsätta läsa din blogg så att jag kan stilla min nyfikenhet. :)

Appropå det gamla nötta skåpet som du gillade, så måste jag dessvärre meddela att det numera vilar i möbelhimlen efter att ha bytt ägare en gång till. Skåpet klarade inte en till flytt, tyvärr. Vi är många som sörjer skåpet...

Piffa & Puffa said...

Hej!
Du ska veta att jag brinner av nyfikenhet av vad du har på gång. Spännande!
Kram Anette

Veronika said...

Hej!
Gott nytt år till er!
Hoppas allt är bra?
Tack för grattishälsningen...
Åh va nyfiken jag blir på din "dröm" vad kan det vara ;-)
Hoppas vi kanske kan ses snart!
Kram V