Wednesday, November 19, 2008

Lilla A

Just nu har jag alldeles för många projekt på gång för mitt eget bästa. Vill så mycket och har så lite tid. Massa saker jag vill måla och sy. Och snart är det ju dags att advents och julpynta huset. Försöker ta en sak i taget, och just nu är det lilla A:s rum...igen ...som jag tidigare skrivit, barnens rum blir nog aldrig färdiga. Nu när det börjar bli lite ordning i hennes rum blev storebrors helt plötsligt jättetråkigt, och han står på tur. Har sytt lite vimplar till Alices rum att hänga i taket. Gjorde även en anslagstavla av en loppisram. Lite krokar ska upp, ny gardin, ljusslinga, tavlor och bokförvaring. Fler bilder kommer.






13 comments:

Jozan said...

Sötaste tösen.. jisses vad gullig hon är hihi :)
Och wow vilken fiffig anslagstavla. Såå fin! Tack rara du för tipset, om man får härmas i framtiden??

Kram

"AnnaT" said...

Ser att du gillar heminredning. Då kanske min site är något för dig? På anntherese.se kan du välja bland unika och annorlunda motiv att dekorera ditt hem med. Fototavlorna passar utmärkt som present eller julklapp till den som gillar heminredning och design! Jag säljer även vackra vykort och inspirerande fotoböcker. Välkommen in på ett besök!

Hem och Lycka said...

Oj vad stor hon har blivit och så söööt! kram

Jessica Lundholm said...

Gud va du e duktig =) har blivit beroende av att se till din blogg och se vad du har hittat på för nytt :p Ha det bra!
kramen

bagateller.se said...

En så söt dotter du har! Och vilket vackert rum mamma gör till henne. Gunghästen är superfin den mä! och så ser jag fram emot att följa alla projekt du har på gång :)

/Terese

Liza i pepparkakshuset said...

Lilla sötnos...
Fint får hon på rummet också :)

Kram Liza

Sandra said...

Jättefint! Blev så inspirerad att jag helt klart kommer att tillverka en egen "anslagstavla" till sonens rum! Tusen tack för det!

Veronika said...

Åh vilka fina bilder på lilla A! Vimplarna blev kanon, superfint!
Kram V

Lallis - liv och leverne said...

Vet du vad? Så otroligt fint att jag bara sitter och suckar av välbehag när jag ser på bilderna.
Kram Laliis

Två systrar said...

Verkligen jättefina vimplar och anslagstavla!! Har också en tanke på en sådan...har sett fina på pottery barn som jag tänkte "härma" vilken liten goding du har! :-))
Ha en mysig snöig söndag!!!Kram C

Vera said...

Vilken ljuvligt söt liten tjej och rummet är ju superfint!!

martina said...

Klart en så söt tjej ska ha ett fint rum. Jag har själv gunghästen. Fina tyger det var på vimplarna!

Tina på Peppar och Vanilj said...

Vilka fina vimplar! Förstår att brorsan ville ha egna :D (hans blev ju också hur fina som helst!)

Kram Tina