Tuesday, November 4, 2008

Nappförvaringspåsar

Här är mitt lilla projekt. Nappförvaringspåsar! Perfekta att förvara napparna i hemma eller att ha med i väskan om man ska bort. Vi har använt oss av vår nappåse ett tag och sonen har koll på vart hans och lillasysters nappar ska vara. I nappåsen hämtar och lägger man sina nappar. Nu börjar sonen fundera på om kanske inte tomten ska få hans lilla nappåse istället för kattungarna.

Om det finns intresse av att köpa mina nappåsar så maila mig. Prickig, randig, rutig, blommig, färgstark, pasteller, maila mig dina önskemål så syr jag upp efter beställning. Priset är 100 + frakt.





alfrida@hotmail.com

13 comments:

Julia said...

Lovely!

Verkar väldans praktiskt :)

Kram

Lallis - liv och leverne said...

En himla bra idé och smart:) Och fina är de!
Kram lallis

Veronika said...

Å sååå fina och söta! Jättebra idé :-) Kram!

Ett hem på landet said...

Vilka fina!!! Vilken smart idé!!!
KRAM

Familjen Fredriksson said...

Oj vilka superfina nappåsar!! Toppen idé! Jag som precis sagt några mindre vackra ord här hemma när jag har legat under en säng och försökt samla in alla de nappar som tydligen har fötter hos oss.
//maria

Anna said...

Så mysiga, jag ska dock inte använda mina till nappar...
Men jag har fått inspiration till andra användningsområden.
Till exempel att ha "hygienartiklar" i annat små plock.

TACK

http://myownhome.blogg.se said...

Vilken fin blogg du har med massor av härliga bilder! Napp påsarna var jättefina och verkligen en smart idé! Hade jag haft någon här hemma som använde napp hade jag garanterat velat köpa en av dig. :)

Kram //Johanna

Veronika said...

Hej igen! Hoppas allt är bra :-)
Nu har jag fortsatt med min blogg, tyckte att det var på tiden nu..
Gör lite reklam för dina fina nappåsar ;-)
Kramar!

Sublim Design said...

Så söta små påsar, fin idé också.
Trevlig helg
/s

Grodmamman said...

Så söta nappåsar! En sådan hade jag behövt när dottern var liten.
Kram

Tina på Peppar och Vanilj said...

Åh så ljuvliga! Synd att mina tjejer är för stora för napp :D Annars hade jag beställt ett gäng!

Kram Tina

Min vita framtid said...

Detta är ju himla praktiskt :-)

Anonymous said...

Men hur girig får man bli??

Hundra spänn för en liten tygpåse du snör ihop på en kvart, plus frakt dessutom... Det är till att ta i minsann...