Thursday, November 13, 2008

Symani

Febern har härjat fritt hemma hos oss i veckor. Jag och Alice har turats om. Nu visade det sig att lilla sessan hade öroninflammation och våra vakna nätter fick sig en förklaring efter tredje läkarbesöket på en vecka. Trots egen feber har jag som sagt var inte kunnat hålla mig från symaskinen en kväll. Riktigt tråkigt sällskap är jag åt maken som istället får umgås med tv & dator. Har sytt massa nappåsar men även andra roliga saker. Visar snart i bloggen. Idag visar jag bild på en av de nappåsar jag sytt, den fick min lilla dotter och den hänger brevid storebrors påse.



Jag syr upp nappförvaringspåsar på beställning. Maila mig på alfrida@hotmail.com

8 comments:

Jozan said...

Vad fina påsar du har sytt!! Är nog bra att ha sånna för det kan ju vara svårt att hålla reda på alla napparna ibland har jag märkt hos mina kompisar som har barn :) Nu vet jag vad jag ska skaffa själv om jag får egna barn :)
Kram

Jennie said...

Åå dom är ju så söta!! Hoppas du fortsätter att göra dom en tid till så jag kanske kan köpa till en egen liten bebis nångång!!?

Ha det gott, Kram Jennie

Lallis - liv och leverne said...

Så fina!:)
Kramis

Lila said...

SÅ söta nappåsar..om vi hade haft andvändning för sådana så skulle jag köpa utav dig. Kanske i framtiden:)

Var ikväll hos Åsa på hennes kundkväll. SÅ fina julsaker....man blir ju galen, vill ha allt....

Börjar ta fram lite julsaker här hemma i smyg:)

Kramis

white linen dreams said...

Vilka söta påsar! Blir riktigt sugen på att ta fram maskinen och sy nått när jag ser dina saker! Krya på er!

Liebling said...

så söta det där, ingen napp till min lilla ännu, men massa saker har man ju som ligger o skräpar överallt och skulle behöva gulliga påsar!

Liza i pepparkakshuset said...

Så söta påsar! Min dotter använder inte napp, annars hade jag införskaffat en direkt!

Ha en mysig helg
Kram Liza

Smilla said...

Super fina napp påsar!!! Vad duktig du är!
/Smilla

www.metrobloggen.se/smilla