Saturday, October 4, 2008

Ljusa pasteller

Som jag tidigare skrivit är mitt hem en salig blandning av olika stilar, det jag tycker om och trivs med omger jag mig med. Men en titt i mitt hem ser jag en röd tråd, vitt är basen och pasteller i alla dess färger favoriten. På övervåningen går nästan allt i ljusblått eller rosa. Barnens rum såklart i rosa och blått med grönt som gemensam nämnare, i vårat sovrum finns mycket rosa och nu när jag gör i ordning badrummet på övervåningen blir det vitt och ljusblått. Fortfarande mycket kvar innan det är färdigt,men jag visar några detaljbilder därifrån. Idag är det riktigt trist väder hemma, tar med mig barnen och besöker loppis, det som aldrig blev av tidigare i veckan. Kanske kan man finna några vackra pastelliga fynd.


4 comments:

Liv Elin said...

Heihei Erika ! :)
Lysblått er en favoritt for tiden her også!
Gleder meg å se hva du finner på loppis !
Ha en herlig søndag !

Clarice said...

Såg att du hade vimplar till barnens rum på önskelistan. Vimplar är ju så fina!

Vi har just inlett ett sammarbete med Inspiration M (helt ljuvliga skapelser) och man vet ju aldrig.... Det dyker upp ny produkter i vår bod under hösten från just inspiration M....

sofia said...

Mmm den där sneakpeaken gav mersmak... ser ut att bli fint!
Hoppas allt är bra!
Kram Sofia

Tina på peppar och vanilj said...

Vilka fina bilder... smakfulla och stilrena!

Ha det gott!/Tina