Thursday, October 9, 2008

Loppis

Hittade lite i min jakt på loppis. Blev en docksäng till lilla A:s rum, ett flygplan till Z:s rum. Inte alls vad jag letade efter, men tur är väl det. Har redan hunnit ändra mig om Zachs rum. Kul med skrivbord, men han är vår lilla stjärna och sjunger och spelar på allt här hemma. Mojje skivorna går dygnet runt och nu när han kommit på att även idolen Mojje borstar tänderna går detta som en dans. Tack Mojje för att du finns :-) Nåväl, han siktar stort på att bli en stjärna och i morse efter en timmes framträdande hemma i duschen, hallen, med borsten, skeden ....ja allt som gitarr och mikrofon bestämde jag mig för att skrivbordsytan får ge vika för en egen scen. Nu går maskineriet på högvarv hur jag ska fixa detta på bästa sätt. Men en scen med spotlights och röd matta ska det bli.


7 comments:

Helen said...

Vad underbart med en egen scen för eran lilla stjärna, han blir säkert supernöjd för det.

Clarice said...

Det är kul när barn gillar att sjunga och spela, kör hårt och uppmuntra honom till det!

Kramis

Villa Hemmet said...

hejhej

vilka fynd!
Klart Z skall ha ett ställe att uppträda på :-D. Ska bli superspännande att se scenen.

kram

Meddelålderskvinna said...

Åhh kul att kika in i din blogg...
MVH Zinkbaljan

Veronika said...

Hej! Nu kände jag att det var dags å lämna en kommentar, är verkligen urdålig på det...
Fint det blev med flygplanet, ett riktigt fynd :-)
Åh det kommer ju bli superbra med en liten scen, kanske Leo får komma å gästspela där någon dag, han är oxå helt frälst i gitarrer för tillfället ;-)
Söt liten docksäng å fint tyg till täcket, är oxå på jakt efter en docksäng till Leos dockor :-)
Hoppas ni får en mysig helg å att vi ses på måndag!
Stor kram till er alla!

Lila said...

Halloj, jag ser framför mig en kommande "Idol stjärna":):)

Kramis L

Hanna said...

Åh, vad kul! Det vill jag se, både under byggets gång och efter :)