Tuesday, October 7, 2008

L som i...

Har haft en hemmadag med lillskruttan. Dammsugit, vikt tvätt och tagit hand om disken. Riktigt tråkiga sysslor, men väldigt skönt när de är färdiga. Nu sover hon, utmattad av allt städande och jag passar på att njuta av lugnet före stormen innan resten av familjen stormar in och kvällsbestyren tar överhand. En kopp kaffe och lite bloggbesök ger mig lite skön avkoppling.
Visar en liten detaljbild från badrummet på nedervåningen. Ett nyinköpt L som är första bokstaven i familjens efternamn.
Nu ska jag surfa in och kika alla bloggar och inspireras.

9 comments:

Lila said...

Vad fint L!!

Är du sugen på att följa med och promenera på dagarna?
Dem dagar jag pluggar hemma, går jag ut med mina stavar, typ 30 min, fram och tillbaka från sjön. Idag hittade jag ett jättecharmigt hus på andra sidan.

Kramis L

Två systrar said...

Åh en Nynästjej! Dig känner vi igen :-)
Vilken trevlig blog!
Titta gärna på vår blogg, vi är nybörjare så hoppas du har lite överseende:-)Du får gärna länka oss så fler kan hitta hit!
Kram Maria och Charlotte, vi ses på Åsa och Årstiderna eller på stan, dragandes barnvagnar...

Ett hus i vitt said...

Ja det är verkligen fint med såna bokstäver :-). Och visst är det skön avkoppling när alla sysslor är gjorda, barnen sover och man slår sig ner med en kopp kaffe och njuta av alla fina bloggar, som din :-). Kram, Anette

Tina på peppar och vanilj said...

Väldigt fint! Det är det lilla som gör det... :D

Ha det gott!/Tina

Lallis - liv och leverne said...

Jättefint L:)

Kram Lallis

In my house said...

Ååå, jag älksar bokstäver, så enkelt men så väldans snyggt!!!

Kram josse

Ett hem på landet said...

Jag bara älskar din blogg. Du inreder så fint och smakfullt. Här får jag massor av inspiration.

KRAM

Liv Elin said...

Ja tiden når de søte små sover søtt - er verdifull ! En liten stund for seg selv og koble av , tror jeg er viktig å unne seg i en travel hverdag.....

Så fin familiebokstav - samme som min forbokstav! ;)

Siden du har spurt om å få legge meg på blogglisten din - håper jeg det er ok at jeg legger deg på min ? :)

Ha en fin dag videre!
Liv E Husrom & Hjerterom

Hilajn said...

Fint. Trevlig helg.