Wednesday, July 30, 2008

Snart en vecka kvar till systerysters bröllop. Långa varma dagar och en massa att fixa med.Stress, stress, stress!!! Maken är tillbaka på jobbet och jag och barnen svettas i värmen. Stressar runt och får inget gjort. Så får man ett sånt besked som får en att stanna upp för en sekund och fundera vad man håller på med. Varför så många måsten och så lite tid att njuta och bara leva. För en dag kan allt tas i från en under en bråkdel av en sekund. Jag tar barnen med till stranden och njuter av de soliga dagar vi har, och skänker mina tankar till min mans vän som är förlorad och hans anhöriga.




Vi är på stranden och äter sand och lapar sol

9 comments:

Lila`s bloggvärld said...

Hej tjejen! Visst är världen grym och väldigt orättvist. Det är bara så synd och tråkigt att det är först när saker och ting sker som man får en aha upplevelse.

Man ska verkligen leva som var dag är den sista man lever. Men varför gör man inte det då??

Jag önskar verkligen hans närmaste all styrka i världen!!

Ha det gott i värmen och bara njut!!!

Kramis Lila

Hem och Lycka said...

Vilken ljuvlig bild, såå söt!

Ja, visst ska man tänka på nuet och vara glad för det som man har. Tyvärr är det inte förrän man råkar ut för nåt som man gör så. Beklagar verkligen bortgången efter din mans vän. kram!

Tanjis said...

Vilken ûbersöt bild! :)
Var bara tvungen att skriva en kommentar!

Ja det är synd att en tragedi ska krävas för att man ska stanna upp en sekund och fundera över vad som egentligen är viktigt!
Jag gör nog det alldeles för sällan själv tyvärr.

Mvh Tanjis

Anonymous said...

Den lilla tjejen vill man verkligen äta upp!!
Kram, Chris

martina said...

Gud vilken fin bild på en liten godbit!
En väns sambo omkom nyligen i en bilolycka. Hon är gravid och ung så då stannade jag verkligen upp och fick tänka på allt som betyder något för mig och vara rädd om det man har och inte ta allting för givet. Hoppas ni ändå kan fortsätta och njuta lite av värmen fast det är jobbigt!

Knyttis said...

Svar till Erika:
Affischen kommer från Barnbokhandeln på nätet!

Härlig blogg du har, superfin barnbil!

Jenni

Grodmamman said...

Vilken underbar bild!
Leva i nuet, visst ska man göra det, men ack så svårt det är!
Kram

Hilajn said...

Vilken otroligt underbar bild. Ha en trevlig kväll.

*Marie* said...

Ohhh Sweety does the sand taste good?! smile.....she is so cute!!!..*Marie*