Thursday, May 22, 2008

Mors dag

På söndag är det dags för alla trötta mammor att få en egen dag. Eller kanske nån minut i alla fall :-) Minns hur orättvist jag tyckte det var när jag var liten att det inte fanns nån barnens dag. Nu som tvåbarns mor förstår jag absolut vitsen med mors dag. Högst upp på min önskelista står en sovmorgon, önskar någon kunde berätta det för sonen som fått ovanan att vakna vi 05 varje morgon. Till min egen mor blir det ett sött halsband från snö i ett litet paket. Hon ska även få en bok jag själv försöker läsa just nu, en bok jag kan rekomendera till alla mammor.

Svärmor min får ett så fint halsband från Isamoa med alla fyra barnbarnens namn.



4 comments:

Liza i pepparkakshuset said...

Det var ett underbart smycke! Blev sugen på att köpa ett liknande till min mamma men det är nog försent...

Önskar dig en härlig mors dag!
Själv åker jag till Stockholm på en liten minisemester.

Kram Liza

Gårdsromantik said...

Så vackra pasteller och halsbandet där var ju helt underbart!

Jag har lagt upp länkar till en massa tävlingar på min blogg - så du inte missar någon!

Kram Maud

lotto 649 winning numbers said...

Such a nice blog. I hope you will create another post like this.

lotto online said...

Katon, Goukakyu no jutsu.