Monday, April 21, 2008

Vill vara med!

Har fyndat lite nya saker till köket på senaste tiden. Det absolut bästa nyförvärvet till köket tar lite plats på köksbänken men förgyller verkligen min morgon. Visar lite senare. Upptäckte häromdagen att vår lilla sessa verkade vilja sitta med vid middagsbordet och nöjde sig inte längre med att böka runt på golvet under babygymmet. Gjorde en liten shoppingtripp och inhandlade en ny barnstol modell äldre och sliten. Med en ny dyna och lite röda band passade den perfekt och blev väldigt uppskattad, nu sitter hela familjen samlad vid köksbordet.





Så här glad och sprattlig blir man av att få vara med vid middagsbordet

11 comments:

Gårdsromantik said...

Men vilken succe - där satt hon som en glad liten lärka - härligt!

Kram Maud

Lila`s bloggvärld said...

Oh, vad härligt att få se lilltjejen....men vad hon har vuxit. Jag skäms för att jag inte har kommit ännu och hälsat på....har presenten liggandes här hemma. Mitt uppdrag imorgon är att slå in denna och lägga i bilen.

Vi åker utanför er titt som tätt och kikar in vårt nya hus.....dagarna är nu räknade:) Så någon av vändorna kommer jag och plingar på så hon iallafall kan få presenten. Sedan är vi där på heltid och får se mer utav henne:)

ps...jättesöt stol du hittat, och vad nöjd hon verkar vara :)

Kramis Lila

Liza i pepparkakshuset said...

Vad roligt man har när man får sitta med!
Vad fiffigt det där med bandet, tror jag lånar den idén.

Kram Liza

Sand mellan tårna said...

Hej!

Vilken söt dotter du har! Fin blogg också.

Jag har just gjort en länklista till bloggar jag gärna besöker då och då! Är det ok att jag tar med din? Vill du inte det tar jag genast bort den.

Ha en bra kväll!

Mvh L

Kalkstenssommar said...

Vilken underbar liten sessa!

Förstår att hon är lycklig i en så vacker stol!

Kram L

www.missfixtrix.com said...

Första gången här och gillar verklign din blogg. Ha en bra kväll Johanna

Making it lovely (SP) said...

Jag tror minsann att jag är här inne för första gånen och jag är helt kollrig vad fina bilder du visar, så härliga vinklar och färger på dina bilder. Jag kommer tillbaka!

Kram från Singapore

Jennyshemochharmoni said...

Vilken liten dock hon är- såå söt :) Ha en riktigt härlig helg! KRAM

Jennyshemochharmoni said...

Jag menar såklart docka :)

prinsessa1976 said...

Stikker innom for å ønske deg en fin lørdagskveld. Klem fra Elin:O)

JoJosho said...

See Please Here