Tuesday, April 15, 2008

Nya skåpet

Eller "nygamla" skåpet...i alla fall har jag äntligen hittat skåpet med stort S. Har haft våra kristallglas i en flyttkartong på vinden i snart ett år för att finna det perfekta skåpet. Har letat ett tag men inte hittat det perfekta, måste ha rätt mått, mycket förvaring, inga glasdörrar och låsbart för små nyfikna händer. Kom precis till en av stadens möbelförmedlingar när det lämnades in och det hann aldrig in i butikslokalen. Ibland ska man ha tur, helt klart husets nya älskling.




17 comments:

Akinol said...

See Please Here

Lila`s bloggvärld said...

Halloj, vilket fint skåp du fyndat!! Ibland ska man ha tur.

Kramis Lila

Mamma Millan said...

vackert..snygg lampa,,,har en liknande fast vit,,visade jag igår;)

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

therre said...

SNYGGT! :) Ser ju hur lyxigt ut som helst tillsammans med lampan! :)

Gårdsromantik said...

Möbelförmedling - det lät spännande - är det typ loppis eller vad?

Skåpet var underbart - det gäller tydligen att hänga på låset.

Kram Maud

Liza i pepparkakshuset said...

Kanonfint skåp...letar efter nått liknande själv, hoppas jag har samma tur.

Kram Liza

Fröken Fräken said...

Väldigt vackert skåp! Särskilt när dörrarna inte var släta, det blev en fin detalj. Jag håller alltid utkik efter vackra skåp.

Grodmamman said...

Härligt när man äntligen hittar det man vill ha! Snygg lampa du hade också.
Kram

etthusivitt said...

Oj vilket otroligt vackert och ovanligt men ändå klassiskt skåp! Förstår attt du är nöjd!! Vilken tur... Kram, Anette

Hanna i Det stora grå huset said...

Vad fint det är..... Och jag tycker att din blogg är jättefin här på blogspot...
Kram Hanna

små vackra ting said...

Vilket fint skåp du hittat!
Förstår att du är riktigt nöjd.
Gillar hur du har placerat det i rummet.
Trevlig helg!
/cecilia

Kalkstenssommar said...

Vilka underbara bilder o inlägg!!!

Det var ett tag sedan jag var hos dig.

Trevlig helg!

Kram L

StyggaLillaLoppan said...

gillar ditt skåp ; mycket ... Jag vill också hitta ett skåp men det lutar åt att bli svart....
ha en underbar vecka !

beas barnslikheter said...

Dem ser ju ut att vara GJORD för att stå precis där, i ert hem. Enormt vackert!

Men du...något som också är vackert är den UNDERBARA rosa Magnoliakudden du visar i ditt förra inlägg. Var har du köpt den? Det bara pirrar i kroppen när jag ser den och den känns som ett verkligt "must have"

Undrar en avundsjuk Bea

Jennyshemochharmoni said...

Jättefint skåp! Det är något magiskt med skåp tycker jag. Man kan inte få nog! Bra förvaring är det också! Blev verkligen jättefint!! KRAM

Tjohalia said...

Vilket härligt fynd! Kram Sandra

Ny Design said...

Guud vilken snygg lampa! =) Härlig blogg du har.