Wednesday, April 23, 2008

Nespresso

Det stora inköpet till köket heter Nespresso och är för tillfället min livlina. Den förgyller verkligen min dag och är just nu min guldstund här hemma tillsammans med en febrig ock prickig tvååring. Vattkoppor...
Bara att inhandla Nespresson och smaker till den var en fröjd. Klev in på Nespresso på biblioteksgatan och blev mottagen med största klass och suverän service. Det var ren mammalyx för en trött småbarnsmamma att kliva därifrån med goda smaker att avnjuta hemma.
Längtar så efter en kopp kaffe i solskenet och en pigg lekande son utan prickar.




7 comments:

Gårdsromantik said...

Visst behöver nman lite vardagslyx!

Kram Maud

Liza i pepparkakshuset said...

Älskar att dricka kaffe på trappen i solen, det slår det mesta.
Hoppas på sol nästa vecka så jag kan avnjuta ett par koppar.

Kram Liza

Lila`s bloggvärld said...

Vad härligt!!! Och lyxigt!!!
Det är en trött tvåbarnsmamma värd, alla gånger.

Förstår att du längtar till er STORA altan är klar. Ni har ju varit så duktiga med den, och det har ju gått så fort!

Kramis Lila

Jennyshemochharmoni said...

Det finns inget bättre än vardagslyx! Vilket bra köp! :) En sådan skulle jag gärna vilja ha :) Trevlig helg! KRAM

Efwa drömmer om Provence said...

En sådan har jag inte sett sedan jag var i Schweiz hos goda vänner förra året. Smidigt med portionsförpackningarna men mycket sopor.
Nu ska jag kolla runt på din fina blogg lite till!

lottery winners said...

Well, all I can say is. Im hungry.

lottery raffle said...

Katon, Goukakyu no jutsu.